Proiectul media dezvoltat de grupul Clever Media (LOOK TV, LOOK Plus, PROFIT.RO, AGRO TV , precum și alte proiecte media aflate în lucru) este unul total independent, în spatele lui fiind doar munca și performanța a peste 100 de tineri care doresc să-și facă meseria cât mai bine într-un mediu cât mai corect, iar acționariatul grupului Clever Media Network este unul transparent și public, putând fi verificat oricând și de către oricine la ONRC, transmite echipa de management Clever Media Network.
"În ultimele zile, fără voia noastră, am fost subiectul mai multor știri apărute în media centrală.
Nu le vom comenta, din respect pentru cititorii respectivelor publicații și din respect pentru industria în care activăm.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Dorim doar să facem câteva precizări:
1. Proiectul media dezvoltat de grupul nostru (LOOK TV, LOOK Plus, PROFIT.RO, AGRO TV , precum și alte proiecte media aflate în lucru) este unul total independent, în spatele lui fiind doar munca și performanța a peste 100 de tineri care doresc să-și facă meseria cât mai bine într-un mediu cât mai corect, pe care noi încercăm să-l oferim.
2. Acționariatul grupului Clever Media Network este unul transparent și public, putând fi verificat oricând și de către oricine la ONRC. În fiecare dintre proiectele media, Domnul Adrian Tomșa este acționarul majoritar alături de membrii echipei manageriale care împart restul acțiunilor. Orice alte variante vehiculate sunt doar pure speculații, fără niciun fundament, făcute cu rea intenție, cu scopul de a servi cu totul altor interese.
3. Principiul după care ne conducem afacerile este bazat pe faptul că încercăm să operăm în mod echilibrat și independent entități media strict ca business, iar acest lucru poate fi observat zilnic în produsele noastre. Cei peste 100 de oameni implicați în proiectele noastre depun eforturi zi de zi, iar, prin munca și creativitatea tuturor, ne dorim să facem performanță într-un segment destul de dificil, cum este mass-media românească.
4. Ne-am bucura și am fi onorați dacă personalități publice din România ar decide să aprecieze și să sprijine inclusiv în calitate de colaboratori sau asociați, în mod transparent, performanța și creativitatea echipei noastre, într-un domeniu atât de afectat de scandaluri și de probleme financiare, pe o piață care încearcă să se reinventeze. Ar fi un semn de normalitate. Din păcate, până acum, nu am primit astfel de propuneri de la nicio personalitate publică, dar rămânem deschiși să acceptăm colaborarea oricui înțelege să respecte și să promoveze principiile normale și independente după care ne ghidăm, astfel încât să putem spera împreună într-o însănătoșire a peisajului mass-media din România.
5. Ne pare rău că, fără voia noastră, suntem implicați în astfel de jocuri și materiale jurnalistice, care n-ar trebui să-i onoreze deloc pe inițiatorii lor, și ne asigurăm publicul că vom încerca să ne păstram echilibrul și independența și să ne dezvoltăm proiectele la fel ca până acum, pe baza principiilor pe care le cultivăm, prin forțe proprii, iar dacă se va întâmpla să nu mai putem face asta din diferite “motive", vom prefera să închidem proiectele decât să renunțăm la valorile după care ne ghidăm.
Echipa de management
Clever Media Network"