În premieră cu stand propriu la Târgul de Turism de la Londra, Bucureștiul se poziționează ca destinație culturală ieftină și sigură

În premieră cu stand propriu la Târgul de Turism de la Londra, Bucureștiul se poziționează ca destinație culturală ieftină și sigură
Liviu Iancu
Liviu Iancu
scris 9 nov 2016

Bucureștiul încearcă să-și facă o imagine proprie, distinctă de cea a României, și pentru prima oară participă la un târg extern de turism cu un stand propriu. La World Trade Market London, Bucureștiul se poziționează ca o destinație culturală ieftină și sigură, care depășește la aceste două capitole multe dintre orașele turistice ale Europei.

Capitala participă pentru prima dată la târgul de la Londra cu un stand propriu și cu un nou concept de promovare turistică foarte asemănător turoperatorilor privați, care propun descoperirea unor destinații de vacanță, spune, la Londra, pentru Profit.ro, Mihai Guțanu, coordonatorul compartimentului Turism din cadrul Administrației Monumentelor și Patrimoniului Turistic al Primăriei Bucureștiului.

Urmărește-ne și pe Google News

"Noi le propunem străinilor să descopere Bucureștiul ca destinație culturală și venim în sprijinul acestui îndemn cu o serie de materiale de promovare în care explicăm avantajele comparative ale capitalei României în competiție cu capitalele din jur. Avantajele Bucureștiului: suntem conectați cu 115 aeroporturi din Europa și, din acest punct de vedere, ne putem compara cu marile capitale vest-europene. Multitudinea de curse low cost poate fi un avantaj pentru atragerea de turiști, mai ales pe segmentele city break spre București", afirmă el, adăugând că intensificarea zborurilor low cost au crescut în fiecare din ultimii ani fluxul de turiști străini către București cu 10-12%.

Ce-i lipsește Bucureștiului ca să fie oraș turistic? CITEȘTE ȘI Ce-i lipsește Bucureștiului ca să fie oraș turistic?

Potrivit lui Guțanu, 99,9% dintre turiștii străini care ajung în București vizitează și Centrul Istoric. Pe locul secund în topul atracțiilor este Palatul Parlamentului, fiind vizitat, însă, de mai puțin de jumătate din turiștii care ajung în Capitală. "Dar în Centrul Istoric vine toată lumea - e intrarea liberă și toată lumea vrea să vină, să vadă și să se relaxeze", mai spune oficialul primăriei. El crede că hotelurile din București sunt peste multe hoteluri din vestul Europei. La Londra și Paris, argumentează el, hotelurile au camere reci, mici, cu mic dejun îngrozitor. "La București se stă bine, berea și friptura sunt mai ieftine decât în vestul Europei, avem multe mall-uri, iar leul din grădina zoologică de la Băneasa nu rage mai puțin tare decât leul din grădina zoologică din Berlin. Bucureștiul este mai ieftin, e un oraș fermecător și unul dintre cele mai sigure orașe din Europa", adaugă Mihai Guțanu.

World Travel Market London 2016 se desfășoară în perioada 7 – 9 noiembrie și este cel mai mare târg din lume pentru specialiști (Business2Business). Un număr de 182 de țări din întreaga lume s-au inscris la târg cu pavilion național, înregistrându-se oficial 50.000 de participanți, iar organizatorii estimează un număr de peste 100.000 de vizitatori pe durata celor trei zile.

România este prezentă la World Travel Market London 2016 cu un stand cu o suprafață de 198 de metri pătrați, iar fiecare dintre cei 46 de co-expozanți are câte un desk propriu. În stand se mai află și 12 meeting-tables, acolo unde co-expozanții își pot primi invitații.

viewscnt
Afla mai multe despre
bucuresti
promovare
targ
londra