Ikea investește 80 milioane euro pentru al doilea magazin din București. Când va fi deschis

Ikea investește 80 milioane euro pentru al doilea magazin din București. Când va fi deschis
scris 1 nov 2016

Retailerul suedez de mobilă și decorațiuni interioare Ikea, al doilea jucător pe piața mondială, va investi 80 de milioane de euro pentru amenajarea unui al doilea magazin din București, care va fi amplasat pe bulevardul Theodor Pallady, la ieșirea din Capitală spre Autostrada Soarelui, și care ar urma să fie cel mai mare din regiune.

Inaugurarea magazinului este programată pentru finalul anului 2018.

Urmărește-ne și pe Google News

”Ne aflăm pe drumul cel bun cu planul pentru deschiderea celui de-al doilea magazin, aproape de obținerea Planului Urbanistic Zonal - pe 8 noiembrie se va încheia termenul pentru dezbaterea publică finală pentru PUZ - iar apoi putem aplica pentru autorizația de construcție, care ne va conduce către o dată de deschidere sigură. În acest moment, putem estima că vom deschide cel de-al doilea magazin la finalul anului 2018”, a declarat Stefan Vanoverbeke, Country Retail Manager Ikea South East Europe.

Următoarele magazine Ikea vor fi deschise în Timișoara, Brașov și Cluj-Napoca, retailerul căutând la acest moment terenuri în zonă. Ikea estimează că aceste magazine ar putea fi deschise în 2020-2021.

”Timișoara, Brașov și Cluj sunt următoarele trei orașe în care deschiderea de noi magazine în România este o prioritate pentru Ikea South Europe. Echipa de Property & Expansion se află în proces de prospectare de terenuri care să îndeplinească parametrii necesari pentru un magazin nou, precum: acces la mijloace de transport în comun și o bună infrastructură de drumuri, suprafața terenului și o localizare bună, aproape de oraș. Pe termen lung, organizația regională Ikea South East Europe se apropie de îndeplinirea planurilor de expansiune de a atinge 13 magazine în Croația, România, Serbia și Slovenia până în 2025. În România vedem un potențial de 9 magazine (inclusiv magazinul din Băneasa)” a adăugat Stefan Vanoverbeke.

Ikea începe să își concentreze afacerea în online, deschizând puncte tip click-and-collect CITEȘTE ȘI Ikea începe să își concentreze afacerea în online, deschizând puncte tip click-and-collect

Grupul suedez este cunoscut pentru magazinele sale de dimensiuni foarte mari, construite în aproapierea marilor orașe, în care vinde articole de mobilă pe care cumpărătorii trebuie să le asambleze singuri.

”Vom adapta magazinele la oraș, la numărul de potențiali vizitatori, de vânzări. În alegerea orașelor, ne uităm la potențialul pieței, puterea de cumpărare”, a mai spus Vanoverbeke.

El a precizat că este prea devreme să spună care vor fi următoarele patru amplasamente pentru magazinele Ikea, dar posibile ținte sunt Constanța și Iași.

Grupul are, în prezent, 340 de magazine în 28 de țări.

În România, grupul suedez a deschis în 2007 primul și singurul magazin în nordul Bucureștiului, în zona comercială Băneasa. Pe piața de mobilă, estimată la 700 de milioane de euro în 2015, IKEA concurează cu Lemet, Casa Rusu, Mobexpert, kika, Elvila și alți jucători mai mici.

viewscnt
Afla mai multe despre
ikea
magazin