Programul "City Break în București" cu tarife începând de la 99 de euro pentru trei nopți de cazare în hoteluri de trei și patru stele, a fost lansat la Târgul de turism World Trade Market, care s-a desfășurat la Londra în perioada 7-9 noiembrie. Inițiatorii programului, Autoritatea Națională pentru Turism (ANT), Primăria Capitalei (PMB) și Federația Patronatelor din Turismul Românesc, așteaptă hoteluri și agenții care să adere la acest program.
Multitudinea de curse low cost spre București și dezvoltarea Centrului Istoric, devenit o atracție turistică importantă, au transformat Capitala României într-o destinație de city break preferată de cât mai mulți turiști europeni. Din acest motiv, ANT, PMB și FPTR au lansat la cel mai mare târg pentru specialiști din lume un program special, menit să atragă cât mai mulți turiști în Capitală.
Programul va fi disponibil de la 1 decembrie, exceptând Crăciunul și Revelionul, dată până la care sunt așteptate cât mai multe agenții și hoteluri care să se înscrie. FPTR va aduce în program o parte dintre membrii săi hotelieri, primăria va oferi gratuit turiștilor intrarea la diverse muzee și obiective turistice, iar ANT va promova city break-urile în București la toate târgurile externe la care va participa România. Turiștii din acest program vor primi în camere vouchere pentru intrarea, printre altele, la Grădina Zoologică, la Muzeul Satului și pentru un tur al muzeelor din Capitală.
"Deși există mai multe asociații care își arogă promovarea Bucureștiului, acestea nu sunt recunoscute și agreate de mediul de afaceri din turism. FPTR susține înființarea unei Organizații de Management al Destinației care să promoveze profesionist Capitala și în care să se implice și primăria, și ANT", a declarat, pentru Profit.ro Dragoș Răducan, prim-vicepreședintele FPTR, prezent la târgul de turism de la Londra.
CITEȘTE ȘI În premieră cu stand propriu la Târgul de Turism de la Londra, Bucureștiul se poziționează ca destinație culturală ieftină și sigurăBucureștiul încearcă să-și facă o imagine proprie, distinctă de cea a României, și pentru prima oară participă la un târg extern de turism cu un stand propriu. La World Trade Market London Bucureștiul se poziționează ca o destinație culturală ieftină și sigură, care depășește la aceste două capitole multe dintre orașele turistice ale Europei.
Capitala participă pentru prima dată la târgul de la Londra cu un stand propriu și cu un nou concept de promovare turistică foarte asemănător turoperatorilor privați, care propun descoperirea unor destinații de vacanță, spune pentru Profit.ro Mihai Guțanu, coordonatorul compartimentului Turism din cadrul Administrației Monumentelor și Patrimoniului Turistic al Primăriei Bucureștiului.
World Travel Market London 2016 se desfășoară în perioada 7 – 9 noiembrie și este cel mai mare târg din lume pentru specialiști (Business2Business). Un număr de 182 de țări din întreaga lume s-au inscris la târg cu pavilion național, înregistrându-se oficial 50.000 de participanți, iar organizatorii estimează un număr de peste 100.000 de vizitatori pe durata celor trei zile.
România este prezentă la World Travel Market London 2016 cu un stand cu o suprafață de 198 de metri pătrați, iar fiecare dintre cei 46 de co-expozanți are câte un desk propriu. În stand se mai află și 12 meeting-tables, acolo unde co-expozanții își pot primi invitații.