Lanțul croat de restaurante Submarine Burger, inclus pe lista celor mai buni 50 de burgeri din lume și singura companie croată non-tehnologică introdusă pe lista din acest an a celor 1.000 de companii cu cea mai rapidă creștere publicată de Financial Times, intră în România, încercând să profite de apetitul pieței locale pentru produse fast food, relevă date Profit.ro.
Planurile din e-commerce-ul românesc, noile reguli pregătite de autorități în domeniu și cum pot fi atrași mai mulți clienți sunt doar o parte dintre temele care vor fi prezentate la Videoconferința Profit E-commerce, organizată cu sprijinul Philip Morris România, Altex, ING și Telekom România și programată pentru 30 septembrie.
Videoconferința va fi transmisă în direct și la PROFIT NEWS TV, detalii fiind disponibile AICI
Brandul, bazat în principal pe vânzarea de burgeri, își prezintă produsele ca fiind realizate exclusiv din alimente organice.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Lanțul are 13 restaurante, în Croația și Serbia, și circa 200 de angajați, având anul trecut, în pandemie, venituri de circa 6 milioane euro, de la 4,5 milioane euro în 2019.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În primăvară, Submarine Burger a fost inclusă pe lista celor 1.000 de companii cu cea mai rapidă creștere, pe locul 720, fiind singura companie non-tehnologică din Croația luată astfel în calcul.
În 2019 a intrat pe lista celor 50 de locuri pentru a mânca cel mai bun burger din lume.
CITEȘTE ȘI Back to School 2021: ce au făcut școlile diferitPiața locală de fast foood este estimată la circa 2,5 miliarde lei (un sfert din nișa totală a restaurantelor) și a reușit să reziste și în pandemie, principalii jucători din România fiind McDonald’s, KFC, Burger King, Spartan, Mesopotamia, Taco Bell.