Retailerul de modă LPP, care operează brandurile Reserved, Cropp, Mohito, House și Sinsay, cel mai mare din Polonia, va deschide, prin LPP Logistics, un centru de distribuție în România cu o suprafață de 65.000 metri pătrați. Operatorul polonez are un contract de leasing, pe 10 ani, pentru o facilitate din Bolintin-Deal, lângă București.
Poziționarea strategică a noii investiții va permite companiei să deservească 450 de magazine ale brandurilor de îmbrăcăminte LPP din România, Bulgaria, Ungaria, Croația, Macedonia de Nord, Serbia și Grecia.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În prezent, LPP Logistics gestionează depozitele grupului cu o suprafață totală de aproape 460.000 mp.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Tranzacție - Global Vision cumpără Nova Building. Negocieri pentru noi achizițiiCentrul închiriat de LPP printr-un contract de leasing pe 10 ani va fi al doilea depozit – după cel deschis în 2019 – din România și, în același timp, primul centru extern de distribuție din portofoliul companiei. Odată cu lansarea operațiunilor la Bolintin-Deal, spațiul total de depozitare gestionat de LPP Logistics va crește la 524.000 mp.
Alegerea locului pentru noul centru are o importanță strategică pentru planurile de afaceri ale grupului LPP, susținute de LPP Logistics. După retragerea din Rusia, regiuni din vestul și sudul Europei au devenit vectorii de dezvoltare ai rețelei comerciale a producătorului polonez.
CITEȘTE ȘI CONFIRMARE Dan Șucu, proprietarul Mobexpert, intră pe piața media. Mandatul lui Adrian Sârbu - prelungit încă 4 aniCentrul de distribuție, cu suprafața de 65.000 mp, va deservi magazinele fixe și livrarea de bunuri către regiuni cu o populație totală de aproximativ 59 de milioane. Centrul va susține derularea eficientă a livrărilor către 450 de magazine LPP din România și din țări din sud-estul Europei, precum Bulgaria, Ungaria, Croația, Macedonia de Nord, Serbia și Grecia.
”Economia românească înregistrează în prezent una dintre cele mai rapide creșteri din întreaga regiune, iar piața românească este de mulți ani una dintre cele mai importante în ceea ce privește dezvoltarea afacerilor LPP.
CITEȘTE ȘI SURPRIZĂ Țintă actualizată - TAROM, gândit să revină pe profit foarte curând DOCUMENTÎn doi ani și jumătate, numărul magazinelor marca LPP din această țară s-a dublat - de la 59 la sfârșitul anului 2019, la 118 la mijlocul anului 2022. Ținând cont de acest lucru, decizia de a închiria o nouă facilitate de depozitare în România, care să deservească rețeaua de vânzări LPP, a fost una evidentă. Este al doilea depozit din țară și suntem încrezători că tot ceea ce știm despre piață și condițiile locale ne va crește potențialul ca operator logistic în regiune”, spune Sebastian Sołtys, vicepreședinte LPP Logistics.
În 2021, compania a confirmat că își va dubla capacitatea de depozitare din România, operațiune anunțată anterior de Profit.ro.
CITEȘTE ȘI Dacă ar ajunge roboții să dea consultanță, ce vor mai face oamenii? Despre viitorul consultanței, ce cred liderii PwC (III)Compania și-a argumentat decizia prin importanța tot mai mare a pieței românești în vânzările de e-commerce, precum și prin faptul că dublarea depozitului îi va permite să gestioneze comenzile online ale clienților atât din România, cât și din țările vecine, inclusiv Bulgaria.
CITEȘTE ȘI Studiu EY: Companiile raportează scăderi ale cifrei de afaceri, însă doar 19% și-au revizuit politica de prețuri de transferExtinderea depozitului în România a fost, alături de depozitul de comerț electronic din Rusia și centrul de distribuție din Polonia (la Brześć Kujawski), o altă investiție care vizează consolidarea și dezvoltarea logisticii LPP.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Grupul Uniqa, al doilea asigurător din Austria, la un pas de achiziția clădirii de birouri The Light One de la Ion Rădulea LPP, controlat indirect de familia lui Marek Piechocki – unul dintre cei mai bogați polonezi, s-a extins puternic pe piața românească în ultimii ani, ajungând, în prezent, să gestioneze circa 60 de magazine sub cele cinci branduri ale sale. În 2020, retailerul a inaugurat un centru de distribuție în suprafață de 22.000 de metri pătrați în parcul logistic WDP din Ștefăneștii de Jos, măsură care i-a permis să livreze comenzile clienților din sud-estul Europei la o zi de la tranzacție.
LPP semnase și un precontract de închiriere cu WDP pentru încă aproape 22.000 de metri pătrați, pe o perioadă de 9 ani, după ce comenzile online au crescut în contextul pandemiei. Tranzacția a fost intermediată de Colliers International.
Cu o suprafață închiriată de circa 44.000 de metri pătrați, LPP a intrat atunci în topul retailerilor de modă cu cele mai mari depozite în România, după eMAG/Fashion Days.