Compania greacă Fourlis pregătește primele magazine în România ale brandului Holland & Barrett, lanț britanic de suplimente alimentare și mâncare vegan, relevă ultimele date, analizate de Profit.ro.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
În primăvară, Profit.ro a anunțat că operatorul a început să caute spații care să găzduiască primele magazine în România ale brandului Holland & Barrett, cu ținta de a deschide pe piața locală 60 de astfel de magazine.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Brandul britanic este una dintre cele mai mari companii din sectorul Sănătate și Wellness din Europa.
Lanțul va fi adus pe piața locală prin intermediul companiei elene Fourlis, care deține în România și franciza Intersport.
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Bogdan Maioreanu, analist eToro: Nu suntem încă într-un moment de panică. Investitorii arată încredere în piețele bursiereHolland & Barrett va deschide 120 de magazine în România, Grecia și Bulgaria, obiectivul Fourlis fiind de a deveni astfel lider pe nișa de produse wellness inclusiv în România. Din totalul acestor magazine, 60 vor fi lansate în România, 40 în Grecia și 20 în Bulgaria, conform datelor.
Primele magazine care vor găzdui brandul Holland & Barrett vor avea aproximativ 150 metri pătrați, în zone cu trafic intens și accesibilitate ușoară, fie în mall-uri, fie pe străzile comerciale importante.
Costul pentru deschiderea fiecărui magazin este estimat între 120-150.000 de euro, în funcție de infrastructură.
CITEȘTE ȘI PROFIT NEWS TV Claudiu Cazacu, Consulting Strategist XTB România: Este posibil să avem fluctuații considerabile pe piața criptomonedelor în perioada următoareFourlis estimează că din această nouă activitate comercială vor fi obținute vânzări de 4.000-5.000 de euro calculate pe metrul pătrat de magazin, după al treilea an de funcționare, însă în țări precum Cipru, unde Holland & Barrett este deja activ, vânzările sunt în prezent mai mari decât aceste estimări.
Fondat în 1870, lanțul Holland & Barrett are o rețea de peste 1.600 de magazine în 18 țări din întreaga lume, inclusiv peste 800 de magazine în Marea Britanie și Irlanda, fiind una dintre cele mai mari companii din sectorul Sănătate și Wellness din Europa.