Compania de vânzări online Amazon, prezentă pe piața din România de 11 ani, a inaugurat, la Iași, un nou centru de dezvoltare și tehnologie, cu 400 de angajați. Până acum, compania a investit peste 40 de milioane de euro în România, pentru dezvoltarea tehnologiilor de ultimă generație, având în țară 600 de salariați.
Noul sediu Amazon din România găzduiește patru departamente: Technology Development, Compliance Operations, Retail Services și Digital Imaging, toate fiind implicate în dezvoltarea, inovarea soluțiilor tehnologice și consolidarea operațiunilor de pe site-ul Amazon. Amazon oferă oportunități de carieră pentru ingineri și dezvoltatori software, cercetători, analiști de business, specialiști în comerț sau manageri de conformitate.
„Suntem foarte fericiți să sărbătorim cea de-a 11-a aniversare pe piața din România prin deschiderea noului nostru Centrul de Dezvoltare și Tehnologie. Noul sediu Amazon este o clădire modernă de birouri cu o suprafață de peste 13.000 de metri pătrați, unde echipa noastră va beneficia de cele mai bune condiții. Vom continua investițiile în România și așteptăm cu nerăbdare să atragem la Iași cele mai sclipitoare minți din întreaga țară, cât și din străinătate”, a declarat Lucian Vornicu, Managing Director al Centrului de Dezvoltare și Tehnologie Iași.
CITEȘTE ȘI Gates rămâne cel mai bogat american, Buffett pierde însă poziția a doua în favoarea fondatorului Amazon. Trump a fost puternic pe piața imobiliarăLa rândul său, Claudiu Vrînceanu, secretar de Stat în Ministerul Economiei, apreciază că deschiderea de către Amazon, cel mai puternic retailer online și unul dintre cei mai mari investitori în cercetare și dezvoltare la nivel mondial, a unui nou centru software în Iași, reconfirmă că România este foarte atractivă pentru companiile de tehnologie datorită specialiștilor IT talentați și a cunoștințelor bune de limbi străine.
Până la finele acestui an, 50 de absolvenți ai facultăților de profil vor avea oportunitatea să facă parte din echipa care va lucra în noul centru.
Amazon.com a fost lansat în iulie 1995 având patru principii organizaționale după care se ghidează: prioritizarea clientului în fața competiției, pasiunea pentru îmbunătățire permanentă, implicarea în îmbunătățirea operațională și crearea de concepte pe termen lung. Amazon.com este prima companie din lume care a oferit clienților săi următoarele produse și servicii: recenzii ale clienților, cumpărături online, recomandări personalizate, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, Fire tablets, Fire TV și Amazon Echo.