Asociația Magazinelor Online introduce un program de certificare Trustmark care să garanteze în UE nivelul serviciilor magazinelor românești

Asociația Magazinelor Online introduce un program de certificare Trustmark care să garanteze în UE nivelul serviciilor magazinelor românești
scris 15 mar 2017

Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) anunță că va introduce un program de certificare de tip Marcă de Încredere (Trustmark) care să garanteze la nivel european nivelul serviciilor oferite de magazinele românești. Anul trecut ,valoarea comerțului online local a depășit 2 miliarde de euro, în creștere cu 45% față de anul anterior, cea mai importantă creștere în ecommerce din Uniunea Europeană, România fiind însă în continuare pe ultimul loc în UE în domeniu.

''Tendința e clară - tot mai mulți consumatori se îndreaptă către canalul online. Următorul pas este să accelerăm evoluția acestui canal, ajutând magazinele să crească încrederea clienților, odată prin respectarea normelor europene, cât și prin respectarea unui cod de bune practici la nivelul industriei”, a declarat Florinel Chiș, directorul general ARMO

Urmărește-ne și pe Google News

Programul de certificare Trustmark va fi introdus în parteneriat cu Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), Asociația Pro Consumatori (APC) și Centrul European al Consumatorilor România (ECC).

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Printre magazinele membre ARMO se numără AVStore, F64, Elefant, FashionUp, Bestkids, evoMAG, SevenSins.ro, eMAG, PC Garage, Fungift, Animax.

Parlamentarii revin în noua sesiune cu dorințe mai vechi: cazinouri, restaurante și magazine în locuri speciale, scutite de taxe și impozite CITEȘTE ȘI Parlamentarii revin în noua sesiune cu dorințe mai vechi: cazinouri, restaurante și magazine în locuri speciale, scutite de taxe și impozite

”Promovăm comerțul online cu toate beneficiile  de timp, cost, comoditate, opțiune de retur în 14 zile pe care le implică. Ne dorim însă să stabilim împreună cu toți actorii implicați un ghid de conduită la care să se alinieze cât mai multe magazine și furnizori de servicii din sfera ecommerce pentru a limita numărul plângerilor. Obiectivul nostru nu este acela de a sancționa, ci de a proteja drepturile consumatorului,  fie că o facem prin prevenție – respectiv informarea mai bună a clientului și standardizarea serviciilor oferite de magazine, fie prin rezolvarea pe cale amiabială a litigiilor dintre magazine și clienți, urmând ca abia în ultimă instanță consumatorii să depună plângere la ANPC. Ghidul de bune practici este un pas în această direcție, la fel și programele de informare pentru clienți, proiecte în care vrem să fim parteneri. Nu în ultimul rând susținem ARMO în demersul de certificare Trustmark a magazinelor membre”, a declarat Paul Anghel, directorul general al ANPC. 

viewscnt
Afla mai multe despre
amro
magazine
retail
comert