De la 1 septembrie, liniile internaționale ale Eurolines Romania către Germania, Cehia, Anglia, Italia, Spania sau Franta vor fi integrate în rețeaua de rute internațională a FlixBus, urmând să fie disponibile bilete pentru 200.000 de conexiuni zilnice către 1.200 de destinații din Europa, atât pe site-ul celui mai mare transportator european, cât și în cele aproape 1.400 de puncte de vânzare ale Eurolines România din întreaga țară.
Toate autocarele Eurolines pe aceste rute vor fi astfel rebranduite sub sigla Flixbus. Întrebat dacă renunță astfel la brandul Eurolines pentru autocare, cu care s-a consacrat și pe care l-a consacrat în România, Dragoș Anastasiu, directorul general al Eurolines România, a răspuns evaziv: ''Mai rămân niște curse sub brandul Eurolines, cum ar fi cele spre Republica Moldova''.
El nu a dorit să spună dacă și acestea vor fi rebranduite FlixBus în perioada următoare.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Anastasiu a arătat însă că toate agențiile sale de turism, care formează cea mai extinsă rețea de acest tip din țară, vor continua să funcționeze sub numele Eurolines, ca de altfel și întreg grupul de firme pe care îl conduce.
FlixBus va transporta în acest an peste 40 de milioane de persoane, în timp ce numărul călătorilor prin Eurolines România se apropie de 150.000. În 2013, FlixBus transporta 3,3 milioane de persoane. "Pe parcursul următoarelor luni vom implementa servicii la bord adiționale în întreaga flotă de autocare, ce vor îmbunătăți semnificativ experiența de calatorie a pasagerilor și vor conduce la atragerea de noi segmente de clienti la scară europeană", a afirmat marți, într-o conferință de presă, Dragoș Anastasiu. El crede că, în urma colaborării cu FlixBus, Eurolines își va dubla numărul de pasageri anul viitor.
FlixBus intenționează să conecteze orașele importante ale României cu cele 26 de țări europene din portofoliul său.
Eurolines România furnizează servicii pentru pasageri de peste 20 de ani. Grupul cuprinde 21 de companii, cu entități specializate în transport, turism, IT etc.
Modelul de afaceri al FlixBus se bazează pe o colaborare internațională cu industria locală. În cei 4 ani de când operează, FlixBus a construit colaborări cu 250 de parteneri operatori de autocar din Europa. FlixBus este responsabil de partea de tehnologie, ticketing, relațiile cu clienții, planificarea rețelei de rute, marketing și vânzări, în timp ce partenerii locali se ocupă cu operarea autocarelor.
În acest mod, FlixBus a reușit să creeze cea mai extinsă rețea de linii de transport cu autocarul, având peste 6.000 de angajați.
CITEȘTE ȘI FlixBus și-a extins rețeaua, asigurând transportul între 10 orașe din România și 36 de destinații din 5 state europene Primele autocare FlixBus au început să circule în România vara trecută. Rețeaua s-a dezvoltat constant și, de la începutul acestei veri, au fost adăugate 16 noi destinații din partea de vest a României.
Împreună cu Eurolines România, FlixBus va continua să își extindă rețeaua de rute și să integreze în oferta sa linii directe către țări europene precum Germania, Cehia, Franța, UK, Belgia, Olanda, Spania și Italia.
FlixBus, înființat cu patru ani în urmă în Germania, este un furnizor european de transport de persoane pe distanțe lungi, cu 200.000 de curse zilnice către 1.200 de destinații din 26 țări.