România încearcă să atragă britanicii la World Trade Market cu turismul de aventură și cu cel rural

România încearcă să atragă britanicii la World Trade Market cu turismul de aventură și cu cel rural
scris 8 nov 2016

România, prezentă cu un stand World Travel Market (WTM) London, își propune să atragă turiști britanici cu turismul rural, turismul de aventură și cel experimental, prin care cei care vin în vacanțe vor să trăiască viața de zi cu zi a localnicilor, a declarat, la Londra, pentru Profit.ro Anca Nedea, președintele Autorității Naționale pentru Turism (ANT).

România a participat la toate cele 37 de ediții ale WTM, una dintre cele mai importante manifestații de profil pentru specialiști din lume. România, spune Nedea, a venit în acest an cu o strategie de marketing, targetând Marea Britanie ca piață prioritară. Aceasta apare în primii cinci emițători de turiști pentru Româniam cu peste 110.000 în primele 9 luni din 2016, în creștere cu 10% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Urmărește-ne și pe Google News

"Credem că nu și-au atins nici pe departe potențialul cu peste 130.000 de turiști ajunși în România anul trecut. Marea Britanie se încadrează foarte bine în viziunea noastră de turiști pentru România. Britanicii își doresc să vină, să ia contact cu viața de zi cu zi a celor din destinația respectivă. Cei din Marea Britanie, față de alți potențiali turiști, au mai mare disponibilitate pentru turismul de aventură, turismul rural, experimental. Au disponibilitatea să ia și partea mai puțin comodă a unei vacanțe pentru a atinge savoarea locală", a mai spus șefa ANT.

FPTR solicită ANT și o listă cu hotelurile și restaurantele, după modelul celei cu agențiile de turism CITEȘTE ȘI FPTR solicită ANT și o listă cu hotelurile și restaurantele, după modelul celei cu agențiile de turism

World Travel Market London 2016 se desfășoară în perioada 7 – 9 noiembrie și este cel mai mare târg din lume pentru specialiști (Business2Business). Un număr de 182 de țări din întreaga lume s-au inscris la târg cu pavilion național, înregistrându-se oficial 50.000 de participanți, iar organizatorii estimează un număr de peste 100.000 de vizitatori pe durata celor trei zile.

România este prezentă la World Travel Market London 2016 cu un stand cu o suprafață de 198 de metri pătrați, iar fiecare dintre cei 46 de co-expozanți are câte un desk propriu. În stand se mai află și 12 meeting-tables, acolo unde co-expozanții își pot primi invitații.

viewscnt
Afla mai multe despre
turisti
londra
wtm