Macromex, jucător din industria alimentară românească, deținut de Dan Minulescu, estimează o creștere a cifrei de afaceri în 2023 pentru divizia HoReCa cu 20%, pe baza majorării volumelor de vânzări și a evoluției pozitive a numărului de clienți.
„În ultimii 3 ani am avut o evoluție pozitivă a numărului de clienti pe divizia HoReCa, iar acest lucru s-a datorat modului în care am gestionat relația cu clienții noștri în pandemie, portofoliul de produse cu valoare adăugată, expertiza și consultanța oferită de echipa noastră, dar și platformei digitale de aprovizionare Bocado”, declară Albert Davidoglu, CEO Macromex.
Macromex a închis anul 2022 cu afaceri de 735 milioane de lei, în creștere cu 16% față de 2021, și 58,9 milioane lei profit net.
Focusul curent al Macromex se axează pe produsele din categoriile strategice: Brutărie și Patiserie, Semipreparate, Produse gatite lent (sous vide), Legume și Cartofi specialități.
Minulescu a pus bazele Macromex în 1993. Macromex are în portofoliu branduri proprii precum Corso și La Strada (înghețată), dar și mărci partenere precum La Lorraine (panificație congelată) sau President (lactate).