Brandul italian de genți O bag a deschis în incinta Iulius Mall primul său magazin din Timișoara și al patrulea din România.
Brandul italian are la bază un concept inovativ care a cucerit lumea întreagă, concentrându-se pe posibilitatea de personalizare a genților, în funcție de garderoba sau de personalitatea clientelor. Produsul este modular, cu elemente care se achiziționează separat - corp, mânere, interior - la care se pot adăuga accesorii, fiecare colecție oferind posibilitatea a peste 20.000 de combinații. Geanta poate fi reinterpretată de la o zi la alta și de la un sezon la altul, cu ajutorul accesoriilor.
În magazinul O bag din Iulius Mall sunt disponibile și ceasuri clasice, cele care pot fi purtate la gât și cele care pot fi accesorii pentru geantă. Tot aici, clienții vor găsi ochelarii O sun, care utilizează același principiu de personalizare prin alegerea ramelor, lentilelor și a brațelor.
CITEȘTE ȘI Românii cumpără anual jucării de 160 de milioane de euro, piața se dezvoltă mai ales în online. Când și cine cumpără cel mai multBrandul O bag este de origine din Italia, țară recunoscută pentru performanța obținută în materie de design și modă. Povestea O bag a început în anul 2010, ajungând, în prezent, în peste 55 de țări și la 182 de magazine doar în Italia.
Magazinul deschis la Iulius Mall Timișoara este al treilea dintr-o serie de nouă care vor fi deschise în țară de către compania Novelli Invest, deținătoare a Master francizei în România. În următorii doi ani, compania intenționează deschiderea de locații în Oradea, Sibiu, Brașov, Craiova și București (3 magazine).