A dat ciocolata pe bere: Heineken a recrutat, pentru România, Directorul de Marketing al celor de la Mars

A dat ciocolata pe bere: Heineken a recrutat, pentru România, Directorul de Marketing al celor de la Mars
scris 18 dec 2017

Heineken, al treilea mare producător de bere la nivel mondial, intrat în România în 2003, când a achiziționat firma Brau Union, a recrutat-o pe Anca Mușat pentru poziția de Marketing Director, aceasta coordonând în ultimii 6 ani operațiunile locale de marketing ale companiei americane Mars, producătorul batoanelor de ciocolată Snickers și Twix.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Înainte de experiența Mars, Anca Mușat a fost Marketing Manager și la producătorul cafelelor Tchibo.

Urmărește-ne și pe Google News

Anul trecut, Heineken a avut pe piața locală afaceri de 1,2 miliarde lei, similar anului precedent, și un profit net de peste 162 milioane lei, în creștere de la câștigul de 111 milioane lei din 2015.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

În România, compania are peste 1.120 angajați.

EXCLUSIV Nepotul lui Mircea Lucescu, Matei, vrea să reînvie brandul Bere Grivița CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Nepotul lui Mircea Lucescu, Matei, vrea să reînvie brandul Bere Grivița

Heineken a intrat în România în 2003, când a achiziționat firma Brau Union.

Astăzi, Heineken este al doilea mare producător de bere din România, după Ursus Breweries, și deține patru fabrici, în Craiova, Constanța, Miercurea Ciuc și Târgu Mureș.

Producătorul are în portofoliu branduri precum Ciuc, Bucegi, Silva, Golden Brau, dar și Gambrinus sau Amstel. 

Valoarea pieței românești a berii a depășit 2 miliarde de euro anul trecut, în creștere cu 6-7% față de anul anterior, în timp ce volumul de bere consumată a crescut nesemnificativ, cu mai puțin de 1%.

viewscnt
Afla mai multe despre
heineken
bere
musat
mars