Platforma Explorado, lansată de familia Apreutese, care controlează și transportatorul de mărfuri International Alexander, și anunțată în primăvara anului trecut de Profit.ro ca având ținta de a intra în concurență cu jucători locali precum eMAG, a înregistrat anul trecut o explozie a pierderii nete, de la 238.077 lei în anul precedent la peste 9,5 milioane lei.
Pe fondul unei cifre de afaceri în urcare de la 112.212 lei la 1,65 milioane lei, compania a înregistrat anul trecut venituri de 16,7 milioane lei (de la 12,3 milioane lei în 2021) și cheltuieli de 26,7 milioane lei (de la 12,5 milioane lei).
Pe acest fond, pierderea netă a explodat la 9,5 milioane lei, de la 238.077 lei.
CITEȘTE ȘI eMAG și PayU capitalizează HeyBlu IFN cu aproape 95 milioane leiContactați de Profit.ro, reprezentanții companiei au transmis, prin Loredana Apreutese, acționar și managing partener Explorado, că cele 2 milioane euro, în echivalent, "nu sunt pierdere, ci investiții în platformă și în stocuri de marfă".
Pe site-ul propriu, compania se prezintă ca o "aventură care a pornit în 2019, când ne-am propus să creăm de la zero un ecosistem de e-commerce adaptat la tehnologiile și nevoile actuale din universul de online shopping."
Compania figurează ca înregistrată din octombrie 2017, dar fără să aibă afaceri până în 2021.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV FOTO Michael Dietrich, fost partener al lui Dan Adamescu, își pregătește intrarea pe piața rezidențială de lux, după ce și-a vândut principala afacere din grupul BaupartnerDatele actuale indică o scădere puternică a traficului pe platformă.
Sectorul e-commerce românesc a atins pragul de 6,3 miliarde de euro la finalul anului 2022, valoarea fiind ușor peste cea înregistrată în 2021 (6,2 miliarde de euro).