Ministerul Finanțelor își cumpără promovare pe Facebook, Twitter, Instagram și Youtube

Ministerul Finanțelor își cumpără promovare pe Facebook, Twitter, Instagram și Youtube
scris 12 nov 2020

Ministerul Finanțelor intenționează să contracteze servicii profesioniste pentru promovarea pe rețelele sociale. Contractul pe care îl pregătește ministerul ar urma să-i asigure promovarea site-ului propriu și a conturilor ministerului pe rețelele de social media (Facebook, Twitter, Instagram, Youtube). De asemenea, câștigătorul licitației ar trebui să furnizeze și servicii de creație clipuri media și materiale de promovare. Finanțele afirmă că declanșează acest demers cu scopul de a promova programele instituției, cum ar fi cele de vânzare de titluri de stat către populație (Fidelis și Tezaur), programele de garanții guvernamentale IMM Invest, IMM leasing, Noua Casă, etc, precum și programul de facilități fiscale pe 5 ani pentru capitalizarea companiilor românești.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Obiectivul contractului este promovarea online, după cum urmează:

Urmărește-ne și pe Google News
IULIUS – 20 de ani de experiență în regenerare urbană, cu proiecte de peste un miliard de euro CITEȘTE ȘI IULIUS – 20 de ani de experiență în regenerare urbană, cu proiecte de peste un miliard de euro
  • Promovare conturi social media (facebook, twitter, instagram, youtube)
  • Creație clipuri media și materiale de promovare
  • Promovare online

Promovare conturi social media (facebook, twitter, instagram, youtube)

Gestionarea campaniilor va permite promovarea targetată a paginilor oficiale și conturilor online dezvoltate de Ministerul Finanțelor Publice. Obiectivul este popularizarea conturilor de social media și site MFP. Scopul îl reprezintă achiziția publică de Servicii de promovare online, optimizare și creștere prezență și expunere a acestora în Social Media (Facebook, Instagram, Twitter, Youtube).

Obiectivele vizate sunt următoarele:

Transformările orașului: Noua tinerețe a fabricilor vechi sau cum devin acestea spații urbane moderne CITEȘTE ȘI Transformările orașului: Noua tinerețe a fabricilor vechi sau cum devin acestea spații urbane moderne
  • Obținerea de minimum 5.000 de urmăritori suplimentari;
  • Reach de 500.000 de persoane;
  • Propunerea, setarea, derularea și optimizarea unei campanii de imagine dedicate promovării, la nivel general, a instituției și a activităților sale;
  • Promovarea materialelor video realizate de către MFP sau la care participă reprezentanți ai MFP, în vederea creșterii traficului online și a vizualizărilor, la minim 2.000 de views/material.
CITEȘTE ȘI Avantaj Client 8.087 euro TVA inclus pentru Sprinter 314 CDI Furgon, 11 mc, cu tracțiune față. Îndreaptă-te spre reușită!

Derularea serviciilor de promovare a conturilor de social media și a web-site-ului MFP, cu elemente de adaptare a formatului, bannere pentru fiecare mediu de promovare online Scopul achiziției este de a asigura o bună informare a grupurilor țintă din mediul online pentru conturile de social media.

Creație clipuri media și materiale de promovare

În cadrul contractului ce urmează a fi atribuit vor fi concepute, realizate și adaptate instrumentele care vor fi folosite pentru promovare:

a) Clip video
b) Bannere / anunțuri de promovare on-line (website, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, Google)
c) Afișe

Clipul video, din etapa de ofertare, va fi realizat pentru programul Fidelis.

EXCLUSIV Brazilienii de la Stefanini, la al doilea joint-venture pe piața din România. Compania a încheiat un parteneriat cu Cyber Smart Defence CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Brazilienii de la Stefanini, la al doilea joint-venture pe piața din România. Compania a încheiat un parteneriat cu Cyber Smart Defence

Design

a) Afișe

b) Bannere on-line

Promovare online

Planul de promovare online propus va cuprinde (fără a se limita la) cel puțin următoarele activități:

a) Facebook:

  • Promovarea paginii FB (promote your page), zilnic în funcție de postări.;
  • Promovarea postărilor de pe pagina Facebook instituțională;
  • Direcționarea către site-ul instituțional (send people to your website), zilnic, în funcție de postări.

b) Instagram:

  • Promovarea contului de Instagram, zilnic, în condițiile menționate mai sus.
EXCLUSIV Noul proprietar al Băncii Feroviare a ieșit din două afaceri pentru a evita conflictul de interese. \ CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Noul proprietar al Băncii Feroviare a ieșit din două afaceri pentru a evita conflictul de interese. "Erau în declin și le-am pus pe picioare. Sper să fac aceeași treabă bună și la bancă"

c) Twitter:

  • Promovarea clipului video, zilnic, în condițiile menționate mai sus.

d) Youtube:

  • Anunțuri tip masthead pentru computer, dispozitive mobile și ecrane TV.

e) Google:

  • Anunțuri de tip pay/per/click.
viewscnt
Afla mai multe despre
ministerul finantelor
facebook
instagram
twitter
fidelis
tezaur
imm