Ministerul Finanțelor intenționează să contracteze servicii profesioniste pentru promovarea pe rețelele sociale. Contractul pe care îl pregătește ministerul ar urma să-i asigure promovarea site-ului propriu și a conturilor ministerului pe rețelele de social media (Facebook, Twitter, Instagram, Youtube). De asemenea, câștigătorul licitației ar trebui să furnizeze și servicii de creație clipuri media și materiale de promovare. Finanțele afirmă că declanșează acest demers cu scopul de a promova programele instituției, cum ar fi cele de vânzare de titluri de stat către populație (Fidelis și Tezaur), programele de garanții guvernamentale IMM Invest, IMM leasing, Noua Casă, etc, precum și programul de facilități fiscale pe 5 ani pentru capitalizarea companiilor românești.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Obiectivul contractului este promovarea online, după cum urmează:
- Promovare conturi social media (facebook, twitter, instagram, youtube)
- Creație clipuri media și materiale de promovare
- Promovare online
Promovare conturi social media (facebook, twitter, instagram, youtube)
Gestionarea campaniilor va permite promovarea targetată a paginilor oficiale și conturilor online dezvoltate de Ministerul Finanțelor Publice. Obiectivul este popularizarea conturilor de social media și site MFP. Scopul îl reprezintă achiziția publică de Servicii de promovare online, optimizare și creștere prezență și expunere a acestora în Social Media (Facebook, Instagram, Twitter, Youtube).
Obiectivele vizate sunt următoarele:
- Obținerea de minimum 5.000 de urmăritori suplimentari;
- Reach de 500.000 de persoane;
- Propunerea, setarea, derularea și optimizarea unei campanii de imagine dedicate promovării, la nivel general, a instituției și a activităților sale;
- Promovarea materialelor video realizate de către MFP sau la care participă reprezentanți ai MFP, în vederea creșterii traficului online și a vizualizărilor, la minim 2.000 de views/material.
Derularea serviciilor de promovare a conturilor de social media și a web-site-ului MFP, cu elemente de adaptare a formatului, bannere pentru fiecare mediu de promovare online Scopul achiziției este de a asigura o bună informare a grupurilor țintă din mediul online pentru conturile de social media.
Creație clipuri media și materiale de promovare
În cadrul contractului ce urmează a fi atribuit vor fi concepute, realizate și adaptate instrumentele care vor fi folosite pentru promovare:
a) Clip video
b) Bannere / anunțuri de promovare on-line (website, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, Google)
c) Afișe
Clipul video, din etapa de ofertare, va fi realizat pentru programul Fidelis.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Brazilienii de la Stefanini, la al doilea joint-venture pe piața din România. Compania a încheiat un parteneriat cu Cyber Smart DefenceDesign
a) Afișe
b) Bannere on-line
Promovare online
Planul de promovare online propus va cuprinde (fără a se limita la) cel puțin următoarele activități:
a) Facebook:
- Promovarea paginii FB (promote your page), zilnic în funcție de postări.;
- Promovarea postărilor de pe pagina Facebook instituțională;
- Direcționarea către site-ul instituțional (send people to your website), zilnic, în funcție de postări.
b) Instagram:
- Promovarea contului de Instagram, zilnic, în condițiile menționate mai sus.
c) Twitter:
- Promovarea clipului video, zilnic, în condițiile menționate mai sus.
d) Youtube:
- Anunțuri tip masthead pentru computer, dispozitive mobile și ecrane TV.
e) Google:
- Anunțuri de tip pay/per/click.