Nativii digitali, cunoscuți sub denumirea generația Z, caută acele produse și servicii care le oferă o experiență unică și reală, a arătat, în a doua zi a WeLoveDigital.forum, Lucian Hoștinar, Creative&Art Director la eAD Interactive.
Forumul, extrem de important pentru piața de business și organizat pe două zile, a avut ca parteneri UPC, Telekom, Cert, Philips, Fan Courier, Visa, Iqos, easypost și DWF, fiind organizat cu sprijinul IAB, IAA, ANSSI, ANIS și 2Performant. Parteneri media au fost News.ro, Adevarul.ro, Iqads, Smark, Softlead
“Membrii generației Z sunt pragmatici, conectați în permanență la Internet și independenți. Ei verifică ce spune un producător de bunuri sau furnizor de servicii și, dacă îi convinge, vor cumpăra”, a spus Hoștinar.
La rândul său, Andreea Toma, Content&Social Media Strategist la eAD Interactive, a explicat că procesul de comunicare cu “digital natives” trebuie să fie concentrat și la obiect și să stârnească curiozitate.
“Generația Z este una vizuală, care comunică prin emoticoane și emoji. Cu digital natives trebuie comunicat vizual si pe mai multe ecrane. Ei cred mult într-o cauză, trebuie inspirați cu o cauză cauza socială și, nu în ultimul rând, ei caută experiențe”, a spus Toma.
Ea a adăugat că membrii generației Z nu ezită să devină ambasadorul unui produs sau serviciu dacă au fost convinși de caracteristicile acestuia.
“Trebuie să vorbești pe limba lor, să fii rapid, să fii creative și, neapărat, vizual”, a mai spus Toma.
Potrivit studiilor, generația Z este reprezentată cei născuți după 1995, aproximativ două miliarde de persoane, care au crescut odată cu internetul și sunt deciși să își construiască o viață în corelație cu acesta, departe de codurile și aspirațiile predecesorilor lor.
“Ei nu acceptă cu ușurință tot ce li se spune, verifică informația înainte de a lua o decizie și nu acceptă raportul profesor-elev”, a afirmat Toma.