Jocul Super Mario Run al celor de la Nintendo a fost descărcat de mai bine de 40 de milioane de ori în primele patru zile în care a fost disponibil.
Pokemon Go nu a fost singurul fenomen al anului. Un alt produs din sfera de influență a celor de la Nintendo, Super Mario Run, îi calcă pe urme și chiar îi bate recordurile. 40 de milioane de download-uri în patru zile reprezintă un nou record pentru o aplicație de smartphone.
Conform companiei de analiză Apptopia, Super Mario Run fusese deja descărcat de 2,85 milioane de ori în ziua lansării. E data aceasta, estimarea pentru primele patru zile de disponibilitate vine direct de la sursă, fiind dată publicității de cei de la Nintendo.
CITEȘTE ȘI Comisia Europeană a amendat Sony, Panasonic și Sanyo cu 166 milioane de euro pentru fixarea prețurilorSpre deosebire de Pokemon Go, la succesul Super Mario Run a contribuit o lansare globală în adevăratul sens al cuvântului. Acesta a fost disponibil din primul minut în peste 150 de țări din toată lumea.
În plus, noul joc al celor de la Nintendo a avut parte de un tratament preferențial. Acesta a fost promovat chiar de către Apple, în cadrul evenimentului de lansare a lui iPhone 7.
Compania japoneză nu vorbește, însă, și de veniturile pe care Super Mario Run le-a realizat în cele patru zile în care a fost descărcat de peste 40 de milioane de ori. Deși poate fi instalat gratuit, pentru deblocarea întregului joc utilizatorul trebuie să plătească 9,99 dolari.