În ciuda pandemiei, vânzările de ceasuri inteligente au evoluat pozitiv în primul trimestru al acestui an, iar Apple și-a crescut cota pe o piață pe care o domina deja consistent.
Conform analizei realizate de Strategy Analytics, în primul trimestru al acestui an au fost livrate 13,7 milioane de smartwatch-uri, ceea ce reprezintă o creștere cu 20% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Smartwatch-urile au crescut în această perioadă datorită vânzărilor bune realizate prin magazinele online.
CITEȘTE ȘI Organizația Mondială a Sănătății va lansa o aplicație pentru verificarea simptomelor COVID-19 și urmărirea contactelorApple a vândut 7,6 milioane de smartwatch-uri în primul trimestru, în creștere cu 23% față de anul trecut. Cota de piață a Apple Watch a crescut de la 54% la 55%.
Al doilea jucător al pieței rămâne Samsung, care a livrat 1,9 milioane de unități, mai mult decât cele 1,7 milioane de unități livrate anul trecut. Însă, cota de piață a companiei coreene a scăzut de la 15% la 14%.
Pe locul trei au revenit cei de la Garmin, care au livrat 1,1 milioane de unități, în creștere cu 38%. Cota de piață a acestora a crescut de la 7% la 8%.
Experții se așteaptă ca pandemia să-și spună cuvântul în al doilea trimestru, iar vânzările de smartwatch-uri să scadă. Piața își va reveni, însă, în a doua parte a anului.