Compania OmniPerform, fondată de antreprenorul Adrian Enache, intenționează să se dezvolte pe piața din Statele Unite ale Americii și estimează în acest an o creștere de 20% a cifrei de afaceri, până la 3 milioane de euro.
OmniPerform a înregistrat în 2021 un avans de 50% al cifrei de afaceri, atingând aproximativ 2,3 milioane de euro. Evoluția înregistrată s-a bazat pe creșterile bugetelor partenerilor actuali, achiziția de noi brand-uri și livrarea de noi servicii către clienții din Olanda, Germania și Marea Britanie.
“Sunt două lecții pe care orice antreprenor le va identifica în momentul unei expansiuni globale: adaptarea culturală în momentul vânzării într-o piață nouă și recrutarea echipei potrivite pentru piața țintă. Noi livrăm campanii de comunicare pentru piețele din Marea Britanie, Olanda și Polonia și vrem să ne dezvoltăm pe piața din Statele Unite ale Americii. Însă întregul proces trebuie să se axeze pe construcția echipei potrivite și găsirea numitorilor comuni pentru a putea pătrunde într-o piață diferită cultural”, a declarat Adrian Enache, CEO Omniperform.
Compania livrează servicii de comunicare, campanii naționale (NCP), servicii de digital, media și social media, dezvoltare de active digitale.