Serviciul de cumpărături al Google va oferi utilizatorilor două instrumente foarte utile pentru achizițiile online - un comparator de prețuri și o funcție de urmărire a acestora.
La timp pentru Black Friday, Google anunță două facilități care vor ajuta utilizatorii, în timp, să facă diferența între reducerile reale și cele venite ca urmare a creșterii prețurilor în prealabil.
Price Insights este o funcție care va ajuta utilizatorul să-și dea seama dacă prețul unui produs este peste sau sub media practicată în magazine. Același instrument va arăta unde poate fi găsit mai ieftin un anumit produs.
CITEȘTE ȘI Mazars lansează o nouă filozofie de brandAl doilea instrument permite utilizatorului să urmărească evoluția prețului pentru un anumit produs în timp. Astfel, acesta își va da seama dacă este momentul potrivit pentru achiziție sau e mai bine să aștepte scăderea prețului.
Ambele instrumente vor fi disponibile în secțiunea Shopping a Google.
CITEȘTE ȘI FOTO Oportunitate de investiție: OMV Petrom SA scoate la vânzare mai multe proprietăți de interes în București și în țarăPrin lansarea celor două instrumente, gigantul american va concura direct cu serviciile și aplicațiile care au ocupat până acum această nișă și, foarte probabil, le va scoate din afaceri pe multe dintre acestea.
CITEȘTE ȘI Studiul EY ”Revenirea la muncă. Noile condiții”: 60% dintre angajatori consideră că afacerea lor se află într-o „mare dificultate” din cauza Covid-19Pe de altă parte, instrumente precum Pricy oferă un set mai bogat de funcții pentru urmărirea prețurilor, prin care utilizatorii pot face comparații rapide între prețurile practicate de magazinele online, dar pot vedea și evoluția pe termen mediu și lung a prețurilor pentru a evita o achiziție atunci când un preț este prea sus.