Povestea lanțului de magazine Profi este oarecum similară cu cea a Profit.ro, oameni de valoare hotărând în ambele cazuri să se reunească într-o singură echipă și să construiască un proiect important și de perspectivă, a afirmat, la Gala Povești cu Profit Made în România, Daniel Cârstea, Director general Profi, premiat de Profit.ro pentru “Dinamism în retail”.
"Sunt doar vârful de lance al unei echipe de 8 manageri, dintre care 7 sunt români. Avem o poveste oarecum similară cu Profit.ro și îi încurajez să meargă mai departe, pentru că același lucru pe care l-ați făcut dumneavoastră acum un an, l-am făcut și noi acum 5-6 ani, când niște specialiști din retail au spus «haideți să nu mai primim telefoane nici de la Londra, nici de la Paris, nici din altă parte, știm bine să facem ce trebuie și este cazul să ne punem în valoare", a spus directorul lanțului de magazine Profi, făcând referire la decizia din urmă cu un an a celor mai buni jurnaliști din presa economică de a se uni într-o singură echipă și a lansa Profit.ro.
"Bineînțeles că noi am ajuns la rezultate în timp. Astăzi, Profit.ro cred că doar taie moțul unei vieți îndelungate", a continuat directorul Profi, legat de împlinirea a 1 an de la lansarea Profit.ro.
El a avut un mesaj și pentru ceilalți antreprenori: i-a încurajat să dezvolte și să aibă încredere că se poate reuși și în România.
În același timp, directorul lanțului de retail a relatat o întâmplare rezultată din extinderea magazinelor Profi la nivel local, și anume prezența la interviul de angajare în postul de șef magazin în comuna Pânticeu (județul Cluj) a unei femei care a precizat că, înainte de discuție, trebuie să își lase vaca la intrare. Și a fost și angajată, dar nu ca șef de magazin.
"Trebuie să înțelegem că nimeni nu s-a născut învățat peste noapte"
El a precizat totodată că toți antreprenorii de succes trebuie să întoarcă o parte din profit către comunitate, arătând că Profi a investit în proiecte pentru copiii cu autism.
Daniel Cârstea conduce retailerul cu cea mai dinamică extindere din ultimii ani și cea mai mare acoperire geografică, reușind creșteri de peste 40% ale afacerilor și dublarea profitului, pe o piață cu concurență puternică.
A fost și primul care a creat un brand pentru mediul rural, zonă în care competitorii săi încă nu se încumetă să intre. Anul acesta, rețeaua pe care o conduce ajunge la 500 de magazine și ar putea face subiectul celei mai mari tranzacții de pe piața românească de retail.
Gala a fost organizată cu sprijinul Generali, Eximbank Romania, CicolataBelgiana.ro Leonidas, Banca Transilvania, OMV Petrom, Philip Morris și Vodafone, cărora le mulțumim pentru participare