Amazon a prezentat un coș inteligent pentru cumpărături, care identifică automat produsele și cantitățile, permițând clientului să iasă din magazin fără a mai sta la coadă, pentru plată.
Cel mai nou produs Amazon este Dash Cart, un coș de cumpărături care arată, per ansamblu, ca un coș normal de cumpărături, însă este dotat cu tehnologia necesară pentru a scana produsele, a le număra și cântări, după caz.
Dash Cart are un touchscreen pe care clientul poate vedea produsele adăugate și prețul acestora și, poate de asemenea, introduce manual codul unui anumit produs.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Din dotarea coșului inteligent, mai fac parte camere video cu computer vision, un cântar și senzori care pot identifica numărul produselor identice adăugate.
Clientul trebuie să fie logat în contul personal de Amazon și să scaneze un cod pe ecranul coșului, cu telefonul, pentru a se identifica. Coșul poate afișa pe ecran și lista de cumpărături, creată eventual anterior prin intermediul contului Amazon.
La final, clientul va ieși pe o linie specială, unde nu va trebui să plătească manual. Suma va fi retrasă automat de pe cardul atașat contului Amazon.
În prima sa versiune, coșul inteligent de cumpărături al celor de la Amazon poate fi folosit doar pentru alimente. De asemenea, există și o limită de cantitate, estimată de reprezentanții companiei la aproximativ două sacoșe.
Dash Cart va fi testat, pentru început, într-un magazin Amazon din Woodland Hills, o localitate de lângă Los Angeles.