Apple TV ar putea călca pe urma serviciilor concurente de video streaming, oferind o versiune cu reclame, probabil mai ieftină.
Executivii Apple s-au întâlnit cu mai multe agenții media pentru a pune bazele unui sistem de monetizare cu reclame a conținutului video produs de companie, susțin surse din industrie citate de Digiday.
Apple a început încă din vară să dezvolte o platformă DSP (demand-side platform), prin care clienții să poate crea și gestiona campanii de publicitate cu ușurință, grație unor instrumente automatizate.
CITEȘTE ȘI Căștile și accesoriile Apple vor trece la USB-C în cel mult doi aniAceleași surse susțin că lansarea ar putea avea loc anul viitor și că este de așteptat ca Apple TV să ofere o experiență bună pentru utilizatori în ceea ce privește publicitatea, afișând reclame mai puține (dar mai scumpe) decât alte companiei.
În acest fel, Apple TV se va alătura altor servicii de streaming care au decis să lanseze versiuni cu reclame, precum HBO Max, Disney+ și Netflix. Rămâne de văzut care va fi strategia companiei pentru versiunea cu reclame de Apple TV și cât va costa abonamentul în cazul acesteia.
Apple câștigă în jur de 4 miliarde de dolari pe an din reclame, însă, compania își propune să pună mai mult accent pe acest tip de venituri și să le crească la peste 10 miliarde. Reclamele afișate în filmele și serialele originale difuzate prin Apple TV ar ajuta mult în această direcție.
De altfel, compania a început în ultima vreme să afișeze mai multe reclame în App Store și vrea să afișeze reclame inclusiv în unele din propriile aplicații preinstalate pe dispozitivele companiei.precum Maps, News, Books și Podcasts.