Un nou studiu vine să arate, dincolo de cota de piață, nivelul de satisfacție al abonaților Netflix, ca rezultat al investițiilor majore în conținut original.
În ultimii doi ani, Netflix a devenit un serviciu global și a investit masiv în crearea de conținut original, două decizii care nu au întârziat să-și arate efectele pozitive pentru compania americană.
Cu 5,3 milioane de abonați noi în ultimul trimestru, peste cele mai optimiste previziuni ale companiei, baza de abonați ai Netflix este estimată undeva în jurul cifrei de 110 milioane, asta în ciuda faptul că abonamentele s-au scumpit recent în Statele Unite.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Însă, dincolo de aceste cifre, rămâne problema segmentării pieței, cu un număr mare de servicii care-și împart conținutul. Teoretic, pentru a avea acces la filmele și serialele preferate, utilizatorul ar fi nevoit în unele cazuri să se aboneze la mai multe servicii simultan.
În afară de Netflix și de serviciile rețelelor americane de televiziune, piața VoD (Video on Demand) mai include nume precum Amazon Prime, HBO Go și Hulu.
Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI
Analizând tranzacțiile realizate cu cardul pe parcursul lunii septembrie, compania de analiză Second Measure a ajuns la concluzia că 20% din abonații Netflix plătesc și pentru un al doilea serviciu de streaming.
Pe de altă parte, aproximativ 60% din abonații altor servicii, precum HBO Go și Hulu, sunt abonați și la Netflix.
CITEȘTE ȘI WhatsApp permite ștergerea mesajelor trimise din greșeală. Cum pot fi șterse mesajeleLa fel de adevărat este că ecuația include și necunoscuta numită piraterie – este posibil ca o parte din abonați să descarce de pe internet filme și seriale care nu sunt disponibile pe Netflix, tocmai pentru a nu plăti și pentru alt serviciu VoD.