FAN Courier a deschis, la Arad, primul HUB internațional, dedicat în mod special comerțului online internațional, ca parte a strategiei de consolidare a investițiilor pe termen mediu și lung. HUB-ul de la Arad este operațional începând de luna aceasta, după o investiție de 4 milioane euro, și are rolul de a conecta piața românească de e-commerce cu cea din Europa Centrală și de Vest.
”Unul dintre obiectivele de business pentru 2024 este și o prezență mai semnificativă în Europa. O parte din investiții va fi destinată dezvoltării de noi puncte de legătură între România și Vestul Europei, transformând astfel FAN Courier într-un jucător regional”, spune Adrian Mihai, CEO FAN Courier.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
HUB-ul urmează să fie tehnologizat în aproximativ 6 luni, prin instalarea unei benzi de sortare automate, cu o capacitate de 15.000 de colete/oră.
FAN Courier vizează poziția de lider de piața în Republica Moldova și extinderea pe alte piețe internaționale
În 2022, curierul a continuat dezvoltarea în Republica Moldova și vizează intrarea și pe alte piețe internaționale, începând din 2023. La un an de la intrarea în Republica Moldova și după o investiție inițială de 3 milioane de euro, liderul pieței de curierat din România a devenit un jucător important pe piața din țara vecină.
FAN Courier este o companie cu capital integral românesc, fondată în 1998 de Felix Pătrășcanu, Adrian Mihai și Neculai Mihai. FAN Courier a devenit, în 2006, liderul pieței românești de curierat, poziție consolidată constant datorită investițiilor și serviciilor cu valoare adăugată noi, introduse permanent.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Germanii de la Elektrokontakt vor produce cablaje pentru industria auto din Europa într-un sat din județul Mureș. Investiția inițială - 25 milioane de leiCompania deservește cei peste 65.000 de clienți, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 8.000 de angajați și colaboratori și a unei flote auto de aproximativ 5.500 de autovehicule.