Retailerul MAM Bricolaj deschide un nou magazin, primul în afara Bucureștiului

Retailerul MAM Bricolaj deschide un nou magazin, primul în afara Bucureștiului

Cristian Găvan, fondator MAM Bricolaj

scris 23 iul 2021

MAM Bricolaj, companie românească din industria de bricolaj, deschide un nou punct de lucru, în Brașov. Magazinul își așteaptă clienții din octombrie 2021.

MAM Bricolaj Brașov este primul magazin deschis de companie în afara Capitalei și este primul pas din strategia de a se extinde în țară. Totodată, este al doilea magazin inaugurat în 2021, după cel din Prelungirea Ghencea.

Urmărește-ne și pe Google News
Digitalizarea a devenit o prioritate și pe piața imobiliară. Sectorul proptech este propulsat de pandemie CITEȘTE ȘI Digitalizarea a devenit o prioritate și pe piața imobiliară. Sectorul proptech este propulsat de pandemie
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Magazinul MAM Bricolaj Brașov va fi situat în zona comercială Bartolomeu și va oferi 20 de locuri de muncă, iar posturile disponibile sunt de consilieri de vânzări, merchandiseri și gestionari. 

Estimarea MAM Bricolaj este că noul magazin din Brașov va ajunge lunar la vânzări de aproximativ 500.000 lei. În ceea ce privește atingerea pragului de breakeven, compania se așteaptă să se întâmple acest lucru după primul an de activitate. Însă, datorită zonei cu un trafic ridicat de clienți, se așteaptă ca în Brașov să îl atingă mult mai repede. 

Evoluția Artesana: de la business de familie la unul dintre cei mai mari jucători independenți de pe piața lactatelor artizanale CITEȘTE ȘI Evoluția Artesana: de la business de familie la unul dintre cei mai mari jucători independenți de pe piața lactatelor artizanale

„Ne-am propus să ajungem în cât mai multe orașe din țară”, a declarat Cristian Găvan, fondatorul MAM Bricolaj.

Claim Expert Services SRL under new management since 1. July 2021 CITEȘTE ȘI Claim Expert Services SRL under new management since 1. July 2021

În prima jumătate a anului 2021, MAM Bricolaj a avut peste 148.000 de tranzacții, în creștere cu 27% față de 2020. Cele mai populare categorii de produse sunt cele de organizare în bucătărie și dressing, sistemele de uși glisante și saltelele.

viewscnt
Afla mai multe despre
mam bricolaj
magazin