Yellow.Menu, cu fondul ROCA în acționariat, vizează afaceri de 1,5 milioane de euro în acest an, de la circa 700.000 de euro în 2020. Creșterea, susținută și de livrări de mâncare prin platforme partenere

Yellow.Menu, cu fondul ROCA în acționariat, vizează afaceri de 1,5 milioane de euro în acest an, de la circa 700.000 de euro în 2020. Creșterea, susținută și de livrări de mâncare prin platforme partenere

Adrian Ciucur, CEO Yellow,Menu

scris 20 iul 2021
Yellow.Menu, restaurant online cu livrări în București și Cluj-Napoca, vizează creșterea afacerilor la 1,5 milioane de euro în acest an, peste o treime din aceste venituri urmând să fie aduse de livrările prin platforme partenere.
 
Creșterea afacerilor ar urma să fie susținută de crearea unor așa-numite "virtual brands", preparate și meniuri fixe create de bucătarii Yellow și destinate livrării pe platforme partenere. Noul managment al Yellow.Menu își propune ca până la finalul anului să fie create cel puțin 4 astfel de branduri virtuale care să genereze 35- 40% din afaceri. Compania are un nou CEO, Adrian Ciucur.
Evoluția Artesana: de la business de familie la unul dintre cei mai mari jucători independenți de pe piața lactatelor artizanale CITEȘTE ȘI Evoluția Artesana: de la business de familie la unul dintre cei mai mari jucători independenți de pe piața lactatelor artizanale

Anul trecut, compania a avut afaceri de 3,39 milioane de lei (circa 700.000 euro) și o pierdere de 1,1 milioane de lei. Compania trecuse în premieră, în 2019, pe profit, însă pandemia a împins-o, anul trecut, din nou pe pierdere.

Platforma Yellow.Menu, gândită pentru nișa de catering premium, a fost lansată în urmă cu patru ani de Florin Stoian, fondatorul Star Taxi și Mondo Taxi, împreună cu Iulian-Dumitru Velenza. Acesta din urmă a fost implicat anterior în afacerea World Class, rețeaua de health&fitness pe care o controla împreună cu firma suedeză World Class Seagull International și pe care a vândut-o în 2014 fondului de investiții cu capital privat Resource Partners.
Digitalizarea a devenit o prioritate și pe piața imobiliară. Sectorul proptech este propulsat de pandemie CITEȘTE ȘI Digitalizarea a devenit o prioritate și pe piața imobiliară. Sectorul proptech este propulsat de pandemie

În 2019, platforma de investiții și management ROCA a intrat în acționariatul Yellow.Menu, cu o investiție de 300.000 de euro. ROCA Investments este o companie de tip holding care deține participații în mai multe companii și contribuie la dezvoltarea acestora, sprijinindu-le să își dezvolte strategii de business. Fondul a fost creat fde CITR Group împreună cu Dan Șucu, proprietarul grupului Mobexpert, frații Pavăl, proprietarii Dedeman, și producătorul de vagoane Astra Rail Industries din Arad, pentru restructurarea și dezvoltarea companiilor aflate în dificultate.

În primul semestru al acestui an, cifra de afaceri înregistrată de Yellow.Menu a depășit 550.000 euro, fiind cu peste 50% mai mare față de anul trecut, când primul semestru a fost marcat de restricțiile puternice și tranziția de la segmentul principal de business, prânzul la birou, către noi produse și meniuri adaptate noii realități și comenzilor pentru acasă.
 
Urmărește-ne și pe Google News
Astfel, axat la lansare pe livrarea mesei de prânz la birou, apoi extinzându-se către meniul pentru întrega zi, restaurantul online Yellow.Menu a ajuns în 2021 la 300 de comenzi zilnice, iar valoarea medie a comenzii a crescut cu 15% față de perioada similară din 2020, până la 95 lei.
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
 
Motoarele creșterii pentru acest an sunt trecerea de la meniu de prânz la meniu pentru întreaga zi (mic dejun, prânz, cină, gustări și brunch în zilele de sâmbătă), extinderea geografică în București și Cluj și zonele limitrofe, precum și creșterea valorii medii a comenzii, prin vânzări suplimentare de
produse de băcănie, cocktails ready to drink și pâine proaspătă.

Dezvoltare cu noi verticale prin virtual brands De asemenea, începând cu a doua parte a acestui an, Yellow.Menu dezvoltă o direcție nouă, de
virtual brands, un prim pas spre extindere națională. Primele două linii de produse au fost deja lansate – Yellow Lebanese și Fresh by Yellow - și urmează o a treia, Premium Brunch, cu preparate speciale pentru weekend.

 

viewscnt
Afla mai multe despre
yellow.menu
livrari mancare
catering
roca
florin stoian
iulian-dumitru velenza
restaurant online
restaurant cloud