Vlad Ionescu, fost Marketing VP la UiPath, devine Chief Marketing Officer la Tokinomo, start-up care dezvoltă o soluție de promovare a produselor în magazine

Vlad Ionescu, fost Marketing VP la UiPath, devine Chief Marketing Officer la Tokinomo, start-up care dezvoltă o soluție de promovare a produselor în magazine
scris 2 oct 2020

Tokinomo, o tehnologie brevetată de publicitate robotizată destinată pieței de bunuri de larg consum, a anunțat că Vlad Ionescu se alătură echipei executive ca Chief Marketing Officer.

Anterior, Vlad Ionescu a lucrat la UiPath, unde a ocupat, până recent, poziția de VP Growth Marketing. În noul său rol, Ionescu va conduce expansiunea globală a soluției de publicitate Tokinomo și va juca un rol cheie în creșterea notorietății brandului și dezvoltarea strategiei de extindere globală.

Urmărește-ne și pe Google News
H&M, amendă de peste 35 milioane euro pentru că a colectat ilegal date privind viața privată a angajaților în Germania CITEȘTE ȘI H&M, amendă de peste 35 milioane euro pentru că a colectat ilegal date privind viața privată a angajaților în Germania
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

La UiPath, Vlad Ionescu a fost unul dintre primii angajați și a lucrat în diferite departamente de marketing, de la SEO și Social Media la Growth Hacking și Marketing Automation. În timpul mandatului sau de mai mult de 5 ani la UiPath, compania a crescut de la 10 la 3000 de angajați și de la o evaluare de 6.5 milioane de dolari la una de peste 10 miliarde de dolari.

„Am ajuns să cunosc echipa Tokinomo mai întâi ca investitor și apoi în calitate de consilier al CEO-ului. Tokinomo este un robot care animă în mod spontan produsele la raft. Soluția robotică pentru rafturile magazinelor este o invenție incredibilă, pare atât de simplă dar este o soluție de publicitate de proximitate complexă și extrem de eficientă. Timp de sute de ani, produsele au stat pe rafturile magazinelor, multe dintre ele nefiind observate de cumpărători și fără să poată să între în contact direct cu cumparatorii. Tokinomo dă viață produselor FMCG din magazine, le face să se miște la raft și să vorbească cu cumpărătorii. În contextul actual al epidemiei COVID19, brandurile de FMCG au o nouă modalitate de a interacționa cu consumatorii și de a le aduce zâmbetul pe buze. Tehnologia se află la intersecția dintre IoT, RetailTech și MarTech. Este o piață nouă pentru mine, dar va fi cu siguranță o aventură foarte interesantă!” a comentat Vlad Ionescu.

Tokinomo este un robot destinat bunurilor de larg consum și magazinelor de tip supermarket care, folosind o combinație de senzori, mișcare, lumină și sunet, dă viață produselor la raft și le permite să interacționeze cu cumpărătorii într-un mod memorabil. Pe lângă impactul imediat pe care îl are asupra clienților și a experienței lor de cumpărare, Tokinomo este și una dintre cele mai eficiente soluții de marketing in-store, întrucât generează creșteri spectaculoase în vânzări, de +200% în medie.

viewscnt
Afla mai multe despre
vlad ionescu
tokinomo