Vitacom Electronics, creștere moderată a afacerilor. „Piața comerțului cu electronice este una imensă chiar și în România. Funcțiile smart vor fi o necesitate.”

Vitacom Electronics, creștere moderată a afacerilor. „Piața comerțului cu electronice este una imensă chiar și în România. Funcțiile smart vor fi o necesitate.”
scris 22 ian 2020
Vitacom Electronics, unul dintre cei mai importanți electro-retaileri din România, anunță o cifră de afaceri de 56 milioane de lei în 2019, ceea ce, potrivit calculelor, reprezintă o creștere de aproape 4% față de 2018, când afacerile au însumat 54 de milioane de lei.
 
Urmărește-ne și pe Google News
Pentru acest an, compania prognozează un avans de 5-7% al afacerilor.
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
Brand Finance Global 500: Amazon rămâne cel mai valoros brand global pentru al treilea an consecutiv. Ferrari rămane cel mai puternic brand global, Tesla și Instagram cresc accelerat CITEȘTE ȘI Brand Finance Global 500: Amazon rămâne cel mai valoros brand global pentru al treilea an consecutiv. Ferrari rămane cel mai puternic brand global, Tesla și Instagram cresc accelerat

Numărul comeznilor online a crescut semnificat în 2019. Astfel, pentru segmentul B2C, comenzile au crescut cu 16% comparativ cu 2018, iar pe segmentul B2B comenzile au fost, în medie, cu 10% mai multe decât anul trecut.

Sectorul B2B s-a menținut drept principalul segment de clienți, ocupând 85% din totalul cifrei de afaceri de 56 de milioane de lei pentru 2019.

Produsele cele mai căutate de clienții din piața B2B au fost cele electrice, 30% din cifra totală de afaceri a companiei, iar în cazul B2C, cablurile și produsele de conectică au fost cel mai bine vândute, urmate de produsele electrice.

Orașele unde au fost înregistrate cele mai mari vânzări din magazinele Vitacom sunt Cluj- Napoca, unde cumulat au fost 25% din totalul comenzilor, urmat de Timișoara cu 20%, pentru piața B2C.

În afara granițelor României, Vitacom Electronics are relații cu parteneri din Grecia, Cipru, Portugalia, Ungaria și, de anul trecut, Albania.

Compania are aproape 100 de angajați, atât la sediul central din Cluj, cât și în celelalte puncte din țară și plănuiește pentru 2020 extinderea echipei și creșterea productivității per angajat. În ceea ce privește cifra de afaceri, pentru 2020 compania estimează o creștere de 5-7%. Pentru creșterea valorii coșului de cumpărături, compania anunță că va derula numeroase campanii de reduceri pe site. Odată cu dezvoltarea pilonului de comerț online, Vitacom Electronics preconizează o prezență și mai bună în toate județele din România.

„Piața comerțului cu electronice este una imensă, chiar și în România, și, din fericire, în creștere față de anii precedenți (6% în 2019). Ce observăm, în mod particular, e că produsele din zona smart sunt tot mai căutate. Dacă tendința se menține, funcțiile smart vor fi o necesitate în cazul oricărui tip de produs și va deveni o obișnuință datorită cererii clienților, dar și a inovării marilor producători. Astfel, e posibil ca 2020 să fie primul an despre care putem spune că electronicele cu capabilități smart au avut tracțiune și la marea masă a consumatorilor, nu doar la cei din categoria early adopters”, a declarat Aviva Vita, PR și Marketing Manager în cadrul Vitacom Electronics.

Vitacom Electronics a fost înființată în anul 1991 și este una dintre cele mai mari companii și în domeniul produselor și accesoriilor electronice. Compania a fost fondată de Vasile Andrei Vita.

 

viewscnt
Afla mai multe despre
vitacom
vitacom electronics
electronice