Victoria's Secret, cu două magazine în România, evaluare de 1,1 miliarde de dolari într-o tranzacție prin care L Brands renunță la pachetul majoritar. Vânzările și imaginea brandului de lenjerie, afectate de acuzații de hărțuire în cadrul companiei

Victoria's Secret, cu două magazine în România, evaluare de 1,1 miliarde de dolari într-o tranzacție prin care L Brands renunță la pachetul majoritar. Vânzările și imaginea brandului de lenjerie, afectate de acuzații de hărțuire în cadrul companiei
scris 20 feb 2020

L Brands pregptește vânzarea unei participații de 55% din Victoria's Secret către fondul de private equity Sycamore Partners, într-o tranzacție care evaluează brandul la 1,1 miliarde de dolari, potrivit surselor Wall Street Journal (WSJ).

L Brands va păstra o participație de 45% la Victoria's Secret, care va fi administrată printr-o companie separată.

Urmărește-ne și pe Google News
Producătorul de mezeluri Vascar deschide un nou magazin CITEȘTE ȘI Producătorul de mezeluri Vascar deschide un nou magazin
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Potrivit acelorași surse, CEO-ul L Brands, Les Wexner va demisona după acuzații de hărțuire în cadrul companiei, victime fiind angajatele și modelele Victoria’s Secret. Les Wexner a fost criticat și pentru relațiile apropiate cu investitorul Jeffrey Epstein, acuzat de trafic sexual implicând zeci de minore, care i-a administrat averea timp de 20 de ani.

Pe lângă acuzațiile privind hărțuirea și promovarea misoginismului, vânzările companiei au fost afectate și de orientarea cumpărătorilor către online și articole de lenjerie intimă mai confortabile, în detrimentul mall-urilor, respectiv al sutienelor cu "push-up" pentru care marca Victoria's Secret este renumită.

Brandul Victoria’s Secret a fost fondat în 1977 în San Francisco, California, de soții Roy și Gaye Raymond. Numele a fost inspirat de designul magazinului realizat de Gaye Raymond în stilul epocii victoriene. Brandul se adresa inițial bărbaților care voiau să cumpere lejerie intimă pentru partenere, așa că i-au asociat ideea de secret pentru a recrea un nivel de intimitatate cu cumpărătorii. În 1982, Roy Raymond și-a vândut afacerea pentru 1 milion de dolari, iar compania Limited Brands (acum L Brands) a reorientat-o către clientela de sex feminin.
 
viewscnt
Afla mai multe despre
victoria's secret
vs
l brands
hartuire
hartuirea victoria's secret
vanzare victoria's secret