O campanie promoțională lansată inițial de Coca-Cola HBC România a inspirat conducerea The Coca-Cola Company, cel mai mare producător de răcoritoare din lume, să deruleze o campanie similară pe piața din China, cu ocazia Cupei Mondiale de fotbal.
Anul trecut, îmbuteliatorul Coca-Cola HBC România a lansat campania "Brățara Oficială a verii", pe durata căreia cumpărătorii puteau găsi brățări în ambalajul sticlelor de Coca-Cola. Prin scanare, fiecare brățară genera un cod, în funcție de care puteau fi câștigate diferite premii. Și anul acesta, compania a lansat o promoție similară, "Trăiește viața ca pe un festival".
"Pe anumite piețe, cum este China, am furat o idee din România, o piață strălucită. În sticlele de 600 ml, poți găsi o mică brățară. Avem brățări cu toate echipele și poți căuta echipa pe care o susții și să obții brățara respectivă.Dacă o scanezi, poți găsi informații despre ceea ce se întâmplă cu echipa, cu cine joacă. Apoi, poți juca un meci de fotbal 3D cu premii", a declarat Francisco Crespo, vicepreședinte și director pentru dezvoltare al Coca-Cola.
Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola, cu vânzări de peste 2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă și are operațiuni în 28 de țări, servind o populație de aproximativ 590 milioane de oameni.