Unilever vinde divizia de ceaiuri, care include marca Lipton, către CVC Capital Partners. Tranzacție de 4,5 miliarde de euro

Unilever vinde divizia de ceaiuri, care include marca Lipton, către CVC Capital Partners. Tranzacție de 4,5 miliarde de euro
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 19 nov 2021

CVC Capital Partners va plăti 4,5 miliarde de euro pentru achiziționarea diviziei de ceaiuri a Unilever,  care cuprinde mărci precum Lipton, PG Tips și Pukka Herbs.

CVC a depășit ofertele firmelor de private equity Advent și Carlyle, interesate și ele de preluarea diviziei.

Urmărește-ne și pe Google News
Cum să-ți optimizezi site-ul web CITEȘTE ȘI Cum să-ți optimizezi site-ul web

Unilever anunțase în urmă cu aproape doi ani că ia în calcul vânzarea diviziei de ceaiuri. Consumatorii de pe piețele dezvoltate renunță la ceaiul negru în favoarea altor infuzii considerate mai sănătoase, ceea cea a condus la scăderea vânzărilor pe aceste piețe în ultimii ani.

CVC Capital, cu active în administrare de peste 100 miliarde de dolari, are o rețea globală de 23 biroruri, în America, Europa și Asia-Pacific, și controlează branduri precum Alvogen, Douglas, Samsonite, Parex, Formula One, Continental Foods, bpost, Asia Commercial Bank, Avast.

Unilever este al doilea mare jucător din industria alimentară pe piața mondială, după Nestle. Pe piața românească, compania este prezentă din 1995.

Lipton a fost lansat oficial de Unilever în România în1998.

viewscnt
Afla mai multe despre
cvc capital partners
unilever
ceaiuri
lipton
ceaiuri unilever