Un prânz gratuit pe care Grubhub a anunțat că-l oferă într-o zi în New York City a creat haos.
Din cauza cererii foarte mari, au căzut atât site-ul, cât și aplicația Grubhub, iar restaurantele au fost copleșite de comenzi, unele fiind forțate să închidă pentru restul zilei, conform Engadget.
Recent a fost anunțat că Just Eat Takeaway.com analizează deja vânzarea parțială sau totală a acțiunilor deținute la Grubhub.
Compania din Amsterdam, retrasă recent din România, a anunțat că explorează acțiuni strategice pentru divizia din SUA, pe care a cumpărat-o pentru 7,3 miliarde dolari anul trecut.
Acțiunile Just Eat au scăzut, deoarece investitorii și-au pierdut încrederea în planurile sale de a consolida segmentul livratorilor de alimente, arată Bloomberg.
Grubhub avea o capitalizare de piață de aproximativ 4,3 miliarde de dolari, fiind atunci abordată și de Uber Eats, divizie a Uber Technologies, pentru o preluare sub formă de acțiuni.