Lanțul românesc de magazine de bijuterii Teilor își extinde prezența internațională prin deschiderea unui nou magazin în Poznan, Polonia. În prezent, rețeaua Teilor din Polonia cuprinde cinci magazine, dintre care două au fost deschise pe parcursul acestui an.
Ce se va întâmpla pe piața de retail din România, cum pot fi atrași mai mulți clienți profitând de ridicarea restricțiilor, cum poți îmbina eficient canalul de vânzare online cu magazinul fizic va fi explicat la PROFIT E-Commerce.
Videoconferința, programată pentru 13 octombrie, este organizată cu sprijinul Alpha Bank, urmând să fie transmisă în direct și la PROFIT NEWS TV
„Ne bucură deschiderea unui nou magazin în Polonia, țara ce reprezintă cea mai importantă piață externă pentru Teilor, lucru ce confirmă încrederea pe care o avem în evoluția rețelei de aici. Piața din Polonia este una matură, ceea ce o face extrem de competitivă.
Dezvoltarea rețelei Teilor în zona Europei Centrale și de Est are la bază faptul că preferințele în materie de bijuterii sunt, în general, universale, astfel că trendurile internaționale sunt adoptate inclusiv de clienții din piețele în care suntem prezenți”, a declarat Willy Dicu, CEO al Teilor.
CITEȘTE ȘI Când va fi funcțional sistemul IT care va scăpa românii de prezentarea copiei de pe certificatul de naștere sau căsătorie. AS Computer va furniza echipamenteleAcesta este al doilea magazin Teilor deschis în orașul Poznan. De asemenea, rețeaua din Polonia cuprinde și trei magazine în Varșovia, numărul total de angajați din această țară ajungând în prezent la 28. Teilor va continua expansiunea în Polonia, prin deschiderea unui nou magazin până la finalul anului, în cadrul centrului comercial Wroclavia din Wroclaw.
În 2022, Teilor a deschis șapte magazine, dintre care trei în România – în București, Iași și Piatra Neamț – două în Polonia și câte unul în Cehia și Ungaria. Până la finalul acestui an, compania vizează inaugurarea altor două magazine noi, care vor dezvolta rețeaua Teilor până la 65 de magazine, dintre care 51 de magazine în România și 14 magazine internaționale, în Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia.
În primele șase luni ale anului 2022, lanțul de magazine de bijuterii de lux Teilor a înregistrat o cifră de afaceri din activitatea din România de 135,4 milioane de lei, în creștere cu 45% față de S1 2021, EBITDA de 10,6 milioane de lei, în scădere cu 22%, și un profit net de 1,9 milioane de lei, în scădere cu 77% față de S1 2021. Această creștere a veniturilor a fost determinată de diversificarea produselor vândute, de investițiile făcute în marketing și recunoașterea brandului și de investițiile în expansiunea rețelei din România.
Pe de altă parte, comportamentul consumatorilor și cererea au fluctuat în primele șase luni din 2022 în contextul reluării călătoriilor, a războiului, a inflației și a creșterii ratelor dobânzilor. Cu toate acestea, numărul de articole vândute a crescut cu 13% față de primul semestru din 2021, determinat de continuarea cererii puternice pentru inelele de logodnă și verighete.
CITEȘTE ȘI Statul german va plăti factura la gaze pe luna decembrie pentru toate gospodăriile și întreprinderile mici și mijlociiLa nivel consolidat, care include performanța filialelor din Polonia, Bulgaria, Ungaria și Cehia, cifra de afaceri a înregistrat valoarea de 136,1 milioane de lei, în timp ce cheltuielile de exploatare au ajuns la 135,4 milioane de lei. Datorită costurilor legate de expansiunea internațională, prin deschiderea de magazine în Polonia, Ungaria și Cehia în S1 2022, precum și a faptului că celelalte magazine deschise pe aceste piețe în 2021 nu au ajuns încă la maturitate, rezultatul operațional consolidat a fost de 1,5 milioane de lei.
Profit.ro a anunțat recent că Teilor Holding, grup de companii care include lanțul de magazine de bijuterii de lux Teilor, își va recompensa cu acțiuni angajații cheie. Primii beneficiari ai stock option planului sunt administratorii Mircea Varga și Nicolae Narcis Stan, relevă date analizate de Profit.ro. Planul va avea o perioadă de aplicare de până la 5 ani, cu un total de până la 1% din capitalul social, și vizează recompensarea, menținerea și motivarea angajaților cu roluri cheie și funcții de conducere. Fondatorii holdingului, soții Florin și Geanina Enache, au decis și primii beneficiari – membrii CA Mircea Varga și Nicolae Narcis Stan.
Anul trecut, Teilor Holding a atras 45 de milioane de lei de la investitorii BVB, în cel mai mare plasament privat pentru obligațiuni corporative din istoria pieței AeRO, și a ajuns la un capital social de peste 350 de milioane de lei.