Compania germană STIHL, importator de motounelte, anunță o investiție de 6 milioane de euro în extinderea spațiului din Otopeni, proiect care va fi finalizat anul viitor.
„Avem în vedere o extindere pentru logistică de 3.000 metri pătrați impusă de dezvoltarea business-ului nostru, dar și extinderea cu 300 de metri pătrați a spațiului destinat pregătirii personalului tehnic. Facilitatea de training vizează angajații dealer-ilor STIHL din toată țara”, precizează Ioan Mezei, director general STIHL.
În prezent, rețeaua STIHL are circa 360 de magazine la nivel național, iar compania a început anul trecut un proces de reconfigurare vizuală a spațiilor comerciale, investiție evaluată la peste 5 milioane de euro.
Numărul magazinelor care vor fi aduse la noi standarde în acest an va crește cu 80%. Cel mai înalt standard de magazin este denumit flagship store, la nivel național existând 50 de astfel de spații. Anul acesta, compania își propune să inaugureze minimum 20 de magazine de tip flagship store.
STIHL a anunțat în 2016, la nivel internațional, o creștere de 6,6%, atingând o cifră de afaceri record de 3,46 miliarde de euro. Compania germană intenționează să investească 1 miliard de euro în dezvoltare până în 2018.
Anul trecut, compania a împlinit 90 de ani, fiind înființată în 1926 de Andreas Stihl în Stuttgart. STIHL România este o companie deținută 100% de firma mamă și a fost înființată în 1997.
În prezent, STIHL România importă motounelte sub brandurile STIHL și VIKING.