Startup-ul românesc Questo, compania din spatele aplicației omonime, prin care utilizatorii pot explora orașe sub forma unui joc, vrea să continue extinderea pe plan internațional după ce a atras noi fonduri și a ajuns să fie evaluat la 1,5 milioane de dolari. Lista orașelor în care Questo vrea să se extindă include Londra, New York, Barcelona, Paris și Berlin.
În prezent, Questo a dezoltat jocuri de explorare în circa 40 de orașe europene.
Anul trecut, compania a primit o finanțare de 20.000 de euro de la platforma de călătorii Booking.com, fiind una dintre cele patru câștigătoare ale Booking Booster Lab din Tel Aviv.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Questo este o aplicație gratuită pentru explorarea orașelor și a poveștilor din spatele punctelor de atracție prin intermediul unor tururi interactive realizate cu ajutorul localnicilor. Turul Questo (numit și quest) este un traseu prin oraș pe care îl poți parcurge doar rezolvând o serie de ghicitori.
Stratup-ul a fost înființat în 2016, fondatori fiind Claudiu Petria și Alex Govoreanu. Acum doi ani, Questo a câștigat și premiul Best Travel App la evenimentul eTravel Awards.