Startup-ul grecesc Keyvoto vrea să intre pe piețele externe, printre primele țări vizate fiind România, relevă datele analizate de Profit.ro.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Keyvoto permite producătorilor/furnizorilor și retailerilor să își eficientizeze gestionarea datelor despre produse. Astfel, Keyvoto funcționează ca o platformă PXM (product experience management), adică un sistem care ajută furnizorul să pună la dispoziția comercianților informații relevante, astfel încât aceștia să poată actualiza la rândul lor descrierile și datele despre produse, cu scopul final de a îmbunătăți experiența consumatorului și de a crește vânzările.
Urmărește-ne și pe Google News
CITEȘTE ȘI FOTO Bușteni: Un supermarket Mega Image și unul Lidl, închise temporar de comisarii ANPC. Au fost găsite legume și fructe stricate și frigidere murdare
Planurile pe termen scurt ale startup-ului vizează acum intrarea către piețele externe. Primul obiectiv al companiei este intrarea în Polonia și România.
Intrarea pe piața românească este estimată pentru prima jumătate a anului 2024, iar următoarele pe listă vor fi piețele din Olanda și Marea Britanie.
Compania are în baza sa de clienți 250 de branduri, precum P&G, Unilever și Nestle, și 200 de retaileri, precum AB, Sklavenitis, Jumbo și Public.