Spotify a raportat câștiguri fiscale, pentru al doilea trimestru, care au depășit așteptările, cu venituri operaționale de 266 de milioane de euro (289 de milioane de dolari), comparativ cu o pierdere de 247 de milioane de euro în perioada anului precedent. Aceasta a depășit așteptările, de 250 de milioane de euro.
Serviciul de streaming a raportat un profit net de 274 de milioane de euro (298 de milioane de dolari), sau un câștig de 1,33 de euro pe acțiune. Acest lucru a fost cu mult peste așteptările analiștilor, de 1,04 euro pe acțiune.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Veniturile totale au fost de 3,81 miliarde de euro (4,14 miliarde de dolari), cu 20% mai mare față de al doilea trimestru din 2023. Compania se așteaptă ca veniturile să atingă 4 miliarde de euro în T3, față de 3,4 miliarde de euro în perioada cu un an în urmă.
Luna trecută, Spotify a anunțat că majorează prețurile planurilor sale de abonamente premium în SUA, marcând a doua creștere efectuată de compania suedeză de streaming de muzică într-un an.
Pentru utilizatorii din SUA, un plan ”individual” va costa 11,99 USD. Un plan ”duo” va costa 16,99 USD, iar un plan ”de familie” va costa 19,99 USD.
Planul ”student” va costa în continuare 5,99 USD.
Spotify a spus că crește prețurile, astfel încât compania să poată ”continua să investească și să inoveze în caracteristicile produselor noastre”, potrivit unei postări pe blog.
În iulie 2023, Spotify a crescut prețul ofertei sale individuale la 10,99 USD. De asemenea, a crescut prețurile planului său duo, planului de familie și ofertei pentru studenți la 14,99 USD, 16,99 USD și, respectiv, 5,99 USD.
Compania a spus că peisajul pieței ”a continuat să evolueze” de la lansarea Spotify, potrivit unui comunicat de la acea vreme.
Apple Music a crescut costul abonamentului său la sfârșitul anului 2022. Un abonament individual începe de la 10,99 USD pe lună, potrivit site-ului Apple.