Sempasi, brand românesc sub care sunt comercializate dispozitive pentru înfrumusețare și îngrijirea pielii, se extinde pe 6 piețe externe și estimează o triplare a cifrei de afaceri, la 1 milion de lei.
Urmărește-ne și pe Google News
Brandul creat de Mihai Nica, antreprenor cunoscut în piața de business ca fondator Tehmag, furnizor de utilaje și echipamente industriale, a fost lansat în 2020 cu o investiție de 200.000 de euro. Pentru extinderea pe piața externă, acesta a alocat un buget de 100.000 de euro.
CITEȘTE ȘI Tranzacție - Grupul francez Lectra cumpără compania românească Gemini CAD Systems
Sempasi va intra pe piața internațională prin intermediul magazinului online propriu, care va onora comenzile directe din Marea Britanie, Franța, Italia, Spania, Germania și Ungaria.
În 2020, peste 95% din cifra de afaceri a fost generată de vânzările online, însă compania estimează că procentul va fi mai echilibrat anul acesta, pe fondul extinderii rețelei de parteneri cu distribuție în offline și reducerilor restricțiilor cauzate de pandemie. Astfel, vânzările online vor reprezenta 50% din afaceri, cea mai mare parte dintre acestea fiind generate de canalul propriu de vânzare.