SanoPass, un startup fondat în primăvara anului 2019, care emite abonamente medicale de prevenție oferite de angajatori ca beneficii pentru angajați, vrea să ajungă anul acesta la 1.300 de clinici și cabinete private partenere, de la un portofoiliu de 570 de clinici în prezent.
Urmărește-ne și pe Google News
Startup-ul gestionează servicii medicale în valoare totală de circa 10.000 de euro lunar și estimează că va depăși anul acesta pragul de 20.000 de abonați.
CITEȘTE ȘI Grupul suedez Medicover a urcat anul trecut cu 27% pe piața locală. Extinderea spitalului Pelican, investiție de 8 milioane de euro
Tot pentru acest an, fondatorii SanoPass își propun să atragă o rundă de finanțare de tip equity în primul semestru din 2020, investiție prin care compania va deschide rețeaua și pentru alți jucători din piață și va lansa un flux de medicină a muncii, integrat cu sistemele de tip ERP ((Enterprise Resource Planning) sau CRM ((Customer relationship management) ale companiilor.
SanoPass este controlat de Andrei Vasile și Mihai Vădan.