Retailerul online ceh Bonami lansează pe 16 noiembrie o ofertă de Black Friday, care va dura tot weekendul, și promite reduceri de până la 90%. O a doua rundă de oferte promoționale va fi organizată la finele săptămânii viitoare, între 23- 25 noiembrie.
Compania anticipează, pe cele 5 piețe unde este prezentă, venituri totale de 1,2 milioane de euro pentru cele două sfârșituri de săptămână, dublu față de anul trecut. În România, compania estimează venituri de 200.000 în cele 2 weekend-uri de reducere.
Campaniile promoționale vor viza circa 4.000 de produse, incluzând atât mobilier, cât și decorațiuni sau textile.
Totodată, ca și anul trecut, în perioada 1 noiembrie - 20 decembrie, clienții retailerului primesc, la fiecare produs achiziționat, puncte de credit de aceeași valoare cu prețul produsului. Începând cu 24 decembrie și până pe 31 decembrie, clienții pot folosi acest credit limita a 20% din valoarea comenzii efectuate.
Compania afirmă că a făcut pregătiri pentru campaniile promoționale din această perioadă încă din vară, stabilind detaliile cu furnizorii și planul pentru mărirea personalului din depozit.
Bonami, care a intrat în România în octombrie 2016, estimează pentru acest an pe piața locală o cifră de afaceri de 4 milioane de euro, în creștere cu 75% față de anul anterior și reprezentând 10% din afacerile totale ale companiei.
Retailerul comercializează online mobilier, decorațiuni și produse pentru casă, având în portofoliu circa 30.000 de produse.