Vânzările pe piața românească ale grupului israelian Strauss Coffee, producătorul mărcilor de cafea Doncafe și Amigo, au înregistrat o revenire de două cifre în primul semestru, după prăbușirea consemnată în prima jumătate a anului anterior.
În primele 6 luni ale anului în curs, vânzările Strauss Coffee în România au însumat 79 de milioane de shekeli (circa 102 milioane lei), o creștere de 11,2% față de perioada echivalentă din 2020. În lei, avansul în ritm anual a fost de 11%.
La nivelul trimestrului al doilea, creșterea vânzărilor în lei a fost de 23,7%.
Creșterea afacerilor reprezintă de fapt o revenire parțială, în contextul în care, în trimestrul al doilea din 2020, vânzările au scăzut cu 21% în lei (26% în shekeli). Restricțiile impuse de autorități și măsurile de izolare au avut un impact semnificativ pe piața din România, unde consumul de cafea în afara locuinței are o pondere importantă.
Strauss Coffee a încheiat anul trecut cu o scădere de 9,5% a afacerilor pe piața locală (6,5% pentru vânzările în lei).