Producătorul Amigo și Doncafe revine puternic în România după prăbușire

Producătorul Amigo și Doncafe revine puternic în România după prăbușire
scris 18 aug 2021

Vânzările pe piața românească ale grupului israelian Strauss Coffee, producătorul mărcilor de cafea Doncafe și Amigo, au înregistrat o revenire de două cifre în primul semestru, după prăbușirea consemnată în prima jumătate a anului anterior.

În primele 6 luni ale anului în curs, vânzările Strauss Coffee în România au însumat 79 de milioane de shekeli (circa 102 milioane lei), o creștere de 11,2% față de perioada echivalentă din 2020. În lei, avansul în ritm anual a fost de 11%.

Urmărește-ne și pe Google News
Tranzacție majoră între companii prezente și în România: Faurecia a ajuns la un acord pentru preluarea a 60% din Hella și a depus o ofertă pentru acțiunile rămase. Producătorul german, evaluat la 6,7 miliarde de euro CITEȘTE ȘI Tranzacție majoră între companii prezente și în România: Faurecia a ajuns la un acord pentru preluarea a 60% din Hella și a depus o ofertă pentru acțiunile rămase. Producătorul german, evaluat la 6,7 miliarde de euro

La nivelul trimestrului al doilea, creșterea vânzărilor în lei a fost de 23,7%.

Creșterea afacerilor reprezintă de fapt o revenire parțială, în contextul în care, în trimestrul al doilea din 2020, vânzările au scăzut cu 21% în lei (26% în shekeli). Restricțiile impuse de autorități și măsurile de izolare au avut un impact semnificativ pe piața din România, unde consumul de cafea în afara locuinței are o pondere importantă.

Strauss Coffee a încheiat anul trecut cu o scădere de 9,5% a afacerilor pe piața locală (6,5% pentru vânzările în lei).

În 2018, grupul a fost somat de Fisc să plătească taxe suplimentare de circa 17,5 milioane lei (inclusiv dobânzi și penalități). Simultan, procuratura română investiga dacă producătorul de cafea ar trebui să răspundă penal pentru fapte considerate drept nereguli de către ANAF.

viewscnt
Afla mai multe despre
strauss coffee
strauss
doncafe
amigo