Operatorul privat de servicii poștale Pink Post a anunțat, marți, că înregistrat, anul trecut, cel mai mare volum de trimiteri din rândul operatorilor privați de servicii poștale, conform studiului publicat recent de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM). Astfel, compania a livrat anul trecut peste 386 milioane de trimiteri, încheind anul cu o cifră de afaceri de peste 16,6 milioane de euro.
Doar în 2018, Pink Post a livrat peste 100 milioane de trimiteri adresate, 4,5 milioane de plicuri cu confirmare de primire și 10 milioane materiale de publicitate adresată, și 280 milioane materiale publicitare neadresate, scrie News.ro.
”Ne bucurăm să fim din nou pe primul loc în topul operatorilor privați de servicii poștale în funcție de numărul de trimiteri. Pentru că lucrăm cu un volum mare de trimiteri lunar, acest lucru ne responsabilizează să găsim cele mai bune soluții de livrare pentru clienții noștri. Din acest motiv, facem mereu investiții pentru a lansa servicii noi, cum ar fi Express, Round și Izzy, care ne permit să ne dezvoltăm și să creștem de la an la an”, a declarat Diana Tudor, directorul comercial Pink Post.
Dintre trimiterile poștale la nivel național de anul trecut, Pink Post a livrat cele mai mari volume în București, Constanța, Prahova, Brașov, Cluj și Timiș. Pink Post este lider pe piața de servicii poștale private din România, cu o experiență de 10 ani în domeniu.
Pink Post oferă clienților servicii poștale și trimiteri în regim expres la nivel național. Compania dispune de o rețea teritorială de 60 de filiale, în cele mai importante orașe din România, și are în prezent peste 1.500 de angajați și o flotă de peste 200 autovehicule.