Mixit, o companie cehă ce produce amestecuri de cereale, fructe și nuci, a intrat pe piața din România, a patra piață externă pe care a decis să se extindă, după Slovacia, Polonia și Ungaria.
Oferta Mixit se bazează pe musli, compania producând amestecuri petsonalizate de cereale, terci, fructe liofilizate și nuci. Treptat, oferta pentru piața românească va fi extinsă pentru a include și drajeuri de ciocolată, băuturi proteice sau creme de ciocolată.
Compania a fost fondată în 2010 de Martin Wallner și Tomas Huber.
În 2020, Cehia a generat 78% din veniturile totale ale companiei, de 14,5 milioane de euro. Compania mizează pe o creștere de 30% în 2021, susținută și de extinderea în România.
După ce a atins deja un prag semnificativ al afacerilor pe piața de origine, compania mizează acum pe expansiunea externă pentru a crește în continuare.
‘’Previzionăm că România va reprezenta 5-10% din vânzări până la sfârșitul anului 2021. Nu există încă pe piața locală un alt proiect similar care să propună rețete de musli personalizat, considerăm că putem ajunge la cifre interesante rapid, și datorită faptului că avem o echipă româno-cehă ce cunoaște piața și specificul local”, afirmă Martin Wallner, cofondator Mixit.