McDonald`s cumpără un startup din domeniul tehnologiei, cea mai mare achiziție a companiei din ultimii 20 de ani, în încercarea de a se adapta la era digitală și a crește vânzările cu ajutorul inteligenței artificiale.
Deși prețul tranzacției nu a fost anunțat oficial, sursele Wall Street Journal afirmă că cel mai mare lanț de restaurante din lume va plăti peste 300 de milioane de dolari pentru startup-ul israelian Dynamic Yield
Cu ajutorul noii tehnologii, meniurile afișate în lanțurile de restaurante vor varia în funcție de vreme sau momentul zilei. Totodată, clienților le vor fi recomandate produse extra în funcție de comanda inițială.
CITEȘTE ȘI Operațiune: Lidl Discount România atrage o finanțare de 100 milioane de euro de la grupul francez Credit Agricole pentru 31 de magazine
Lanțul de restaurante a început să testeze încă de anul trecut, pe piața americană, tehnologia inteligentă furnizată de Dynamic Yield. În urma cumpărării startup-ului, tehnologia va ajunge anul acesta în majoritatea punctelor drive-thru (pentru comenzi din mașină -n.red) din SUA, urmând ca de anul viitor să fie utilizată și pe unele piețe internaționale.