McDonald's apelează la inteligența artificială pentru a crește vânzările și semnează cea mai mare achiziție din ultimele două decenii

McDonald's apelează la inteligența artificială pentru a crește vânzările și semnează cea mai mare achiziție din ultimele două decenii
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 26 mar 2019

McDonald`s cumpără un startup din domeniul tehnologiei, cea mai mare achiziție a companiei din ultimii 20 de ani, în încercarea de a se adapta la era digitală și a crește vânzările cu ajutorul inteligenței artificiale.

Deși prețul tranzacției nu a fost anunțat oficial, sursele Wall Street Journal afirmă că cel mai mare lanț de restaurante din lume va plăti peste 300 de milioane de dolari pentru startup-ul israelian Dynamic Yield

Urmărește-ne și pe Google News

Cu ajutorul noii tehnologii, meniurile afișate în lanțurile de restaurante vor varia în funcție de vreme sau momentul zilei. Totodată, clienților le vor fi recomandate produse extra în funcție de comanda inițială.

Operațiune: Lidl Discount România atrage o finanțare de 100 milioane de euro de la grupul francez Credit Agricole pentru 31 de magazine CITEȘTE ȘI Operațiune: Lidl Discount România atrage o finanțare de 100 milioane de euro de la grupul francez Credit Agricole pentru 31 de magazine

Lanțul de restaurante a început să testeze încă de anul trecut, pe piața americană, tehnologia inteligentă furnizată de Dynamic Yield. În urma cumpărării startup-ului, tehnologia va ajunge anul acesta în majoritatea punctelor drive-thru (pentru comenzi din mașină -n.red) din SUA, urmând ca de anul viitor să fie utilizată și pe unele piețe internaționale.

McDonald's, prezentă în România printr-o franciză deținută de Prime Capital, este lider pe piața locală a restaurantelor, cu peste 70 de restaurante în mai mult de 20 de orașe. Compania a investit peste 800 de milioane de lei în România, are 5.000 de angajați și primește zilnic peste 200.000 clienți. 
viewscnt
Afla mai multe despre
mcdonald`s
tehnologie mcdonald`s
inteligenta artificiala
mcdonald`s ai
achizitie mcdonald`s
tehnologie crestere vanzari