Huawei Consumer Business Group România, subsidiara locală a liderului în tehnologie la nivel global și al doilea cel mai mare producător de smartphone-uri din lume, l-a numit pe Călin Clej în funcția de Director de Marketing, acesta ocupând anterior o poziție de Director de Marketing al PepsiCo pentru Balcani și Sud-Estul Europei.
La începutul anului, compania a operat schimbări și la nivelul diviziei de Consumer Business Group.
În România, cu 1.352 angajați (față de 1.447 în anul precedent), subsidiara locală a avut în 2017 afaceri de 1,3 miliarde lei (de la 1,2 miliarde lei în 2016) și un profit net de 20,3 milioane lei (față de 36,7 milioane lei în 2016), dar cu un provizion de 150,9 milioane lei (față de 103,4 milioane lei în 2016).
Anul trecut, Huawei s-a clasat pe locul al doilea în ceea ce privește livrările de smartphone-uri la nivel global, după Samsung.
Huawei este însă cel mai mare producător chinez de telecomunicații. Compania deține 17 centre R&D în țări precum Statele Unite, Germania, Suedia, Rusia, India, China și Finlanda.
În ultimul an, peste 500.000 români au achiziționat smartphone-uri Huawei, cele mai căutate fiind modelele Huawei P10 lite, P9 lite și P9 lite 2017.