evoMAG vrea să profite de efervescența trotinetelor electrice și intră pe nișa reparațiilor. „Utilizatorii pun trotineta în funcțiune fără o minimă documentare. Firesc, numărul de defecțiuni este mare.”

evoMAG vrea să profite de efervescența trotinetelor electrice și intră pe nișa reparațiilor. „Utilizatorii pun trotineta în funcțiune fără o minimă documentare. Firesc, numărul de defecțiuni este mare.”
scris 14 iul 2020

Retailerul online evoMAG investește 15.000 de euro într-un service pentru trotinete electrice ce funcționează în showroom-ul din Splaiul Unirii din București.

Decizia a fost luată ca urmare a creșterii vânzărilor de trotinete electrice în România, dar și a cererii clienților pentru servicii de reparații. Cea mai mare parte a investiției a mers către achiziția de echipamente specifice dotării service-ului.

Urmărește-ne și pe Google News
EXCLUSIV FOTO Ion Țiriac pregătește extinderea afacerii Stejarii cu aproape 200 de apartamente de lux CITEȘTE ȘI EXCLUSIV FOTO Ion Țiriac pregătește extinderea afacerii Stejarii cu aproape 200 de apartamente de lux

„Am văzut o efervescență în vânzările de trotinete electrice încă de la începutul anului trecut, iar în ultimele luni, odată cu regulile de distanțare socială, interesul pentru această categorie de produse a fost și mai mare. Fiind un mijloc de transport intuitiv, utilizatorii își pun trotineta în funcțiune imediat ce au achiziționat-o, fără o minimă documentare în privința utilizării corecte. Ca o consecință firească, și numărul de defecțiuni este mare, iar cererea pentru reparații rapide este pe măsură. În service-ul dedicat de la evoMAG, reparăm lunar, în medie, 500 de trotinete, din orice model, de la toți producătorii existenți pe piața din România. Intervenția durează între 2 ore și 48 de ore, în funcție de complexitatea problemei”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Cele mai frecvente defecțiuni ale trotinetelor electrice apar, de regulă, după 3-6 luni de utilizare, ca urmare a folosirii necorespunzătoare a acestora, mai ales, pe fondul lipsei de cunoștințe a utilizatorilor în folosirea acestor tipuri de produse. Multe dintre defecțiunile care ajung în service ar putea fi evitate dacă utilizatorii ar parcurge manualul de instrucțiuni înainte să folosească trotinetele achiziționate.

Gropile din carosabil, coborârea și urcarea bordurilor și încărcarea deficitară a bateriilor trotinetelor cauzează cele mai multe defecțiuni. Astfel, cele mai frecvente intervenții în service sunt: repararea penelor de cauciuc, a frânelor, înlocuirea plăcuțelor de frână, a discurilor, a bateriilor, reglajele și verificarea produselor înainte de livrarea acestora.

Intervenția durează între 2 ore și 48 de ore. Costul intervențiilor în service-ul evoMAG dedicat trotinetelor electrice variază între 10 lei și 150 de lei, în funcție de durata și gradul de complexitate al reparațiilor.

Evolution Prest Systems SRL este companie înființată în 2005 de Mihai Pătrașcu, care deține 90% din acțiuni, restul titlurilor revenind Mida Soft Business.

viewscnt
Afla mai multe despre
evomag
trotinete electrice