Network One Distribution (NOD), liderul pieței de distribuție IT&C din România, a înregistrat în 2023 afaceri de 2,07 miliarde de lei, în urcare cu 14,8% față de 2022, iar profitul net a urcat la 36,5 milioane de lei, de la 19,26 milioane de lei cu un an în urmă.
Datoriile totale au atins 663,42 milioane de lei, cu 25,2% mai mult față 2022.
Creanțele au avansat cu 42,1%, la 361,77 milioane de lei.
Compania are 423 angajați, de la 411 în 2022.
CITEȘTE ȘI Vodafone în România: afaceri în creștere, pierdere mai mare cu aproape 50%, mai multe datorii, aproape 700 de salariați au părăsit companiaNOD distribuie branduri IT&C internaționale și mărci proprii, cum ar Serioux (produse IT), Horizon (televizoare), Heinner (electrocasnice), Heinner Home (textile pentru casă), U-Grow (produse pentru copii), Momki (jucării) și Pegas (biciclete).
De asemenea, compania furniează soluții cloud și servicii profesionale precum management al activelor software (SAM), migrare și instalare de soluții Microsoft, audit GDPR (regulamentul de protecție a datelor cu caracter personal) și soluții de tip city manager pentru gestionarea diferitelor procese automatizate în cadrul unei administrații publice.
CITEȘTE ȘI Ministerul Finanțelor vrea să ia 7 miliarde de lei de la bănci în iunieNOD este controlat în proporție de 89,5% de antreprenorul Iulian Stanciu, președintele executiv și acționar al grupului eMAG, cel mai mare retailer online din România.
Ceilalți acționari sunt Vlad Vasile Dumitru - 5,5% și Andrei Marian Militaru - 5%, potrivit termene.ro.