Compania americană de outsourcing Computer Generated Solutions (CGS) anunță extinderea cu un nou centru, în orașul Constanța.
Noul centru, al 7-lea din România, va avea circa 600 de angajați în următorii trei ani și va deservi proiecte din zona financiară, tehnică, de vânzări și customer service.
“Creșterea business-ului din ultimul an a atras după sine nevoia de majorare a numărului de angajați. Astfel, deschiderea unui nou centru CGS pe piața locală a venit ca un pas firesc, iar alegerea orașului Constanța a fost determinată de disponibilitatea ridicată de pe piața muncii, având în vedere că vom avea nevoie de aproximativ 600 de angajați în următorii trei ani, dar și de proximitatea față de București”, a declarat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Potrivit acestuia, Constanța a fost un oraș ocolit de către Computer Generated Solutions, și nu numai, în ultimii 10 ani deoarece piața muncii avea o caracteristică sezonieră puternică. Tinerii, segment targetat de companie, preferau să lucreze în domenii precum HoReCa pe perioada verii, de multe ori fără contracte oficiale de muncă, pentru câștiguri cu care o companie plătitoare de taxe greu poate concura. În ultimii ani însă, contextul s-a schimbat, iar piața forței de muncă din Constanța s-a reglementat și ponderea salarizărilor nefiscalizate s-a diminuat.
Reprezentantul companiei a mai adăugat că CGS România este în plin proces de recrutare pentru noul sediu inaugurat. CGS vizează vorbitori de limba engleză, franceză, spaniolă, italiană și turcă, cu abilități de negociere și gestionare a relației cu clienții.
Compania americană CGS (Computer Generated Solutions) este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de business process outsourcing din lume, prezentă încă din anul 2006, pe piața din România. Compania furnizează, pe plan local, servicii în 18 limbi străine, având 7 centre de suport în București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc, Galați și, acum, Constanța.
Cei circa 4.000 de angajați ai CGS România interacționează zilnic cu clienți din România, Germania, Marea Britanie, Spania și alte țări europene, precum și din Statele Unite ale Americii sau Canada. Principalele servicii oferite de către CGS România sunt customer care, suport tehnic, help desk, telesales și alte servicii externalizate pentru companii care activează în domeniul telecomunicațiilor, IT, bănci, asigurări și retail.